piatok 5. októbra 2012

Nakupujte!

Na bux.sk majú skvelé októbrové zľavy, tak ich neváhajte využiť!

Za 3 - 5 eur ponúkajú také skvosty ako: 
Shakespearovky, Nočný cirkus, Posledná pieseň, Ty proti mne, Nočný tieň, Prekliatie vlkov, Inkarceron, Denník nočného motýľa, Naprieč vesmírom, Záblesk, Nádherné tvory, Nádherná temnota, ... a mnohé iné skvelé knihy + ako darček parfém! (nákup nad 30 eur).

Ja som momentálne švorc 8D takže si nič kupovať nebudem, ale sú to skvelé ceny a fakt by som si z týchto vymenovaných väčšinu kúpila, žeby to aj bolo nad 30 eur nakoniec 8D 
Dúfam, že takéto skvelé zľavy urobia aj pred Vianocami 8)

Tak hor sa do skvelého nakupovania 8)

8 komentárov:

  1. Na bux.cz jsou také slevy, ale rozhodně tam nejsou tak skvělé knihy.. škoda. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ako kedy...aj tam som videla skvelé knihy minule 8)
    ale už si nechávam informácie o zľavách radšej posielať na mail 8) vždy tam natrafím na niečo super 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiez som si chcela trieskat hlavu o stenu ked som videla tie zlavy :D ale vyhradila som si istú čiastku aby som si knihy kupila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som si objednala z literama.sk tiež v zľave veci a tak už nemôžem míňať toľko 8D

      Odstrániť
  4. Oh. Ja si z tých kníh neviem vybrať. :D Ani jednu nechcem tak veľmi aby som si ju kúpila. Snáď najväčšie pokušenie je Ty proti mne. Uvidím, ako sa rozhodnem :) Ale zľavy sú naozaj dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ja keby som si mala vybrať miniem asi 50€ :D na čo nemám... ale váham, váham, že obetujem aspoň tú dvacku...ak ju teda nejako naškrabem :D

    OdpovedaťOdstrániť