On my wishlist #21



Sobotné meme z Book Chick City. Cieľom je uverejnit knihy, ktoré by sme si chceli prečítať alebo mať na poličke doma. Či už to budú knihy staršie, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.


Pre dnešné meme som vybrala mnou strašne chcenú knihu: Les kostí #1



Názov: Les kostí #1
Autor: Carrie Ryan

Anotácia: Hlavná hrdinka Mary žije v postapokalyptickej kolónii, ktorú obklopuje v tesnom zovretí Les kostí plný znesvätených zombií. Obyvateľov pred nimi chráni iba plot z pevného pletiva. Ľudia pomaly zabúdajú na minulosť, podaktorí už ani neveria, že kedysi existovala rozvinutá civilizácia, iní zasa žijú v presvedčení, že za Lesom kostí, v ktorom na nich číha nebezpečenstvo, už nič nie je. Iba nepatrná hŕstka si zachovala vieru v existenciu života za Lesom. Mary hľadá odpovede na nepohodlné otázky: Prečo sa Znesvätení vrátili? Je kolónia naozaj jediným miestom na Zemi, v ktorom dnes existuje život? Dá sa prejsť Lesom kostí a nestať sa Znesvätenou? A ešte čosi – Mary verí v lásku.

Prečo táto kniha?
Zombie! 
Na zombíkovskú tému som knihu ešte nečítala (ak nerátame Krásnych a mŕtvych, čo sa za mozgy požierajúce stvorenia pokladať nedajú). Rada by som si tento postapokalyptický svet pozrela, recenzie sú celkom dobré a táto trilógia by sa mi mohla dosť páčiť 8) Snáď knihu raz ukoristím 8)

E_V_E   

Komentáre

  1. Les kostí (u nás Les rukou a zubů :D) je skvělý! Rozhodně doporučuji ale pozor aby ses nebála- zombie jsou všude po knize i ve knize. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle knihu jsem četla a musím jen doporučit, opravdu je skvělá - smutná, děsivá a trochu romantická ;)....až ji začneš číst, tak začátek (asi 150stran) je docela nudných-hlavně se nenech odradit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Knihu jsem už držela v rukou, ale nakonec jsem se k ní nedostala. Takže se vrátila do knihovny. Škoda. Ale na druhou stranu jsem ráda. Nepřibude mi žádná další série, kterou bych musela dočíst. :D Už tak toho mám moc. :)

    Jinak děkuju za podporu ohledně SŠ. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne nevadia načaté série, aspoň sa môžem tešiť na ďalšie knižky 8)
      Nemáš za čo, rada pomôžem 8)

      Odstrániť
  4. ja som to zacala citat, ale nebavila ma, tak som to nechala tak... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára