Dlouhé zimní večery #5




Organizuje: *Táňa*
Úloha: napísať článok na vopred dané témy


Téma: Jiní brečí já se směji



Na túto tému nemám ani šajnu, čo by som napísala 8D Nezhováram sa totiž s ľudmi v mojom okolí o knihách, žeby nad nejakou scénou vyslovene plakali a ja by som sa smiala 8D A na blogoch je toho toľko v recenziách, keď má každý iný názor, že si proste všetko nepamätám. Tak to zoberiem z trochu inej strany.
Veľakrát nájdem v knihe scénu, pri ktorej sa usmievam od ucha k uchu, neviem prestať a tie stránky si prečítam ešte niekoľkokrát.

No takéto situácie sa mi častejšie stávajú pri pozeraní filmov a seriálov. Ako napríklad nedávno - How I met your mother / Ako som spoznal vašu matku. Neviem či niekto z vás pozerá, ja som začala pred týždňom a už som na 5. sérii 8D Sú tam 2 postavy - Robin a Barney (ktorého hrá neuveriteľný Neil Patrick Harris 8P). Týmto 2 veľmi fandím a istý čas spolu aj chodili, nebudem vám tu rozoberať celý dej seriálu, ale bolo to taaaaaak romantické a taaaak sexi!!!! 8P Aj slzy som vyronila a ich vyznanie a bozky (ako spolu skončili v posteli) som si prehrávala dokola aj 5-krát! Títo americkí herci, scenáristi a režiséri fakt vedia robiť svoju robotu!
A takéto podobné scény nájdeme aj v iných filmoch a seriáloch (Upírske denníky, Pretty little liars, Glee...nepozerám tých seriálov nejak veľa???). V každom prípade, takéto momenty milujem 8)

Pri knihách je to trochu ťažšie, lebo si tú scénu musíte predstaviť samy. Ale veľakrát sa mi stalo, že ma nejaká romantická scéna v knihe tak strašne dojala (Hex Hall, Twilight, Výnimočná...), že som slzy a priblblý usmievavý pohľad neudržala 8_) Každý autor to vie vyjadriť inak a na každého čitateľa to vplýva inak.
Takže - kde sa iní smejú, ja plačem 8_)



E_V_E

Komentáre

  1. Já teda musím říct, že jednou kamarádka brečela a já...no, řekněme, že já jsem neměla z té scény v knize stejný pocit :D U seriálů je lehčí mít každý jiný názor, protože každý vidí všechno stejně a tak jsme se mohli dobře dohadovat :DD jinak těch seriálů moc nesleduješ...kdybys věděla o těch mých...:)) pěkný článek ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to nie je všetko ešte 8D mám záložky na všetky svoje serály, asi okolo 10 druhov sledujem 8D

      Odstrániť
  2. Jé, to si pěkně pojala. No nevím, jak to všechno stíháš. Já se dívám jen na Pretty Little Liars a když jsem jela dva díly denně, tak jsem skoro nic nestíhala. :)
    How i met your mother je super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No teraz som mala voľno od školy a flákala som sa pri seriáloch 8D

      Odstrániť
  3. Ještě se mi nestalo, že bych něco četla a smála se, když ostatní v tom momentě brečí. Ale dokážu si představit, že právě v TVD někteří brečeli, když se Elena vyspala s Damonem a druzí (já) se smáli jak blbounci. Ale i tak mám raději knihy, kde si vše představím... Škoda, že na čtení nemám tolik času. A když už, dostane se mi do ruky kniha, která mě nepřinutí říct ani jedno "ach" a nepřinutí mě uronit ani jednu slzu. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O ja už celé 3 série čakám, kedy sa spolu vyspia! 8D takže mne bolo super 8P

      Odstrániť
  4. Presne tak, kde sa iný smejú, ja plačem. Veď ma dostal aj Leví kráľ. A vôbec sa za to nehanbím. (možno trošku :D) Ja mám práveže rada emočné knihy, keď v podstate prežívam to, čo postava. Inak z knihy nemám ten správny zážitok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mna dostal zaver dvojky!!! Ako mu otec z nebies vravel ano synu sme jedna rodina plakala som aj sa smiala :)

      Odstrániť
    2. mne sa najviac lúbila 1tka, na 3ke som sa neskutočne smiala 8D a 2ka bola tiež krásna 8)

      Odstrániť
  5. ja vacsinou placem ako sa smejem ale niekedy sa podari aj smiech cez slzy xD ...vtedy viem ze vo filme je vlozeny cit ktorý ma dokaze rozplakat a vtedy viem, že pozerám naozaj kvalitny film ktorý ma dokaže dojať!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si pekne vyjadrila 8) Súhlasím, aj také sa mi stane, že sa usmievam aj plačem aj nevime čo zo sebou a musím na chvílu zastaviť film, aby som sa mola ukludniť 8D

      Odstrániť
  6. Hezky jsi to pojala, já seriály nestíhám vůbec, v současné době maximálně Castle a tam se mi často stane, že se směji i pláči zároveň, i u některých knih se mi to stává :) Každý holt cítí a představuje si všechno jinak :) Jinak děkuji za komentář, věřím, že i Ty se toho Blbce (Bc.) dočkáš :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára