Dlouhé zimní večery #6



Organizuje: *Táňa*
Úloha: napísať článok na vopred dané témy


Téma: Změna je život



Najradikálnejšia zmena v mojom živote prišla v deň, keď som bola v kine s bratrancom na Harry Potter 4 - Ohnivý pohár. Ten film ma úplne dostal a to som mala okolo 14 rokov asi, neviem presne. Akonáhle som prišla domov, išla som si čítať knihu Harry Potter 4. Mala som doma prvé 4 diely, ale čítala som len 1. a kúsok z 2. dielu a potom som to vzdala, asi som príliš často pobehovala vonku a čítaniu kníh som sa moc nevenovala, napriek tomu, že čítanky do školy som mala prečítané aj 10krát. Milovala som čítanie, bola som v čítaní (ešte v nižších triedach) najlepšia 8) Potom som si začala postupne čítať všetky diely a nakoniec som  si bola hneď kúpiť do kníhkupectva 5. diel ságy. Na druhý deň som si už išla po 6. diel, tak veľmi sa mi to páčilo. A potom prišlo ročné čakanie na Dary smrti, to bolo hrozné! Viem, že som ho čítala na nete v českom preklade, lebo som sa nevedela dočkať vydania knihy 8P Potom som si kúpila aj knižku. Vtedy som sa celkom zažrala aj do povinného čítania všetkých tých nudných starých knižiek. Ale čo ma dokázalo naozaj vtiahnuť boli Shakespearovky a bájky 8)

Potom prišla stredná škola a Twilight! Na naliehanie spolužiačky, ktorá milovala knihu som si pozrela aspoň film, keď som sa doma aj tak nudila. No a potom som sa už viezla v Twilight vlaku spolu s ňou 8D Samozrejme, som si hneď kúpila knihu a celé prestávky sme potom kecali o upíroch a mágii 8P
Potom som si zaobstarala ešte nejaké fantasy knižky ako Výnimočná, Ohnivá, Eon(a), Narnia... a obrovské boom pre mňa prišlo so založením tohto knižného blogu pred viac ako pol rokom. Vtedy som dostala veľa tipov na skvelé knihy, ktoré sa na mňa teraz usmievajú z poličky 8_) a začala som omnoho viac čítať, viac kupovať a viac presedieť doma 8D
Knihy pre mňa predstavujú jednu etapu života, ktorá sa so mnou viezla od detstva a stačilo malé postrčenie a vznikla z toho mánia 8P


E_V_E

Komentáre

Zverejnenie komentára