Šílenství obálek #1


Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať série Twilight...


Túto upírsko-vlkolačiu sériu pozná snáď každý. Veď veľa hrdiniek sa prirovnáva k Belle, či majú/nemajú Bellovský sydróm 8D Poďme ale k obálkam.
Jednoduchá čierna s epickým jabĺčkom v niečích rukách ma hneď zaujala a nemožno knihu prehliadnuť. Keď ste sa už stali fanúšikom tejto série, 2. diel s nádhernou krvácajúcou kvetinkou nemôžete nemať radi. Význam stuhy v 3. dieli síce moc nechápem, ale naživo to vyzerá veľmi pekne a šachové figúrky predstavujúce Bellin život pred a po premene sú síce zaujímavé, ale ja by som zvolila iný symbolický predmet. Presýpacie hodiny na doplňujúcej knižke o Bree Tannerovej sú zase krásne a vystihujúce príbeh.

Rebríček podľa môjho vkusu:
1. miesto: krvácajúca kvetinka (#2)
2. miesto: presýpacie hodiny Bree Tannerovej (#3.5)
3. miesto: jabĺčko (#1)
4. miesto: stuha (#3)
5. miesto: šachy (#4)

Celkovo sú obálky Twilight série veľmi pekné, vkusné, tematické a jednoduché.



Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?

E_V_E

Komentáre

  1. Jednička je prostě nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zaujímavé, že podľa tej obálky urobili scénu vo filme, to sa mi páčilo 8D

      Odstrániť
  2. Dlho som nemala tie knihy vytiahnuté z poličky. Už som aj zabudla aké sú pekné =) Aj mne sa najviac páči kvetinka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyto knihy i ten příběh mám moc ráda, ať si každý říká, co chce!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně se nejvíc líbí ta Bree Tannerová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mam Twilight seriu v cestine, kedze som to naprv citala z pocitaca niekedy v roku 2008 a viem, ze v slovencine bola vtedy vydana len prva cast a v cestine uz boli vsetky tri...som sa rozhodla pre cestinu a obali su krasne vyrazne zelena-cervena-modra-zlta kde na rube knih sa pekne posklada mesiac :))) aj ked slovenske sa mi tiez pacia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej videla som aj tie, vyzerajú zaujímavo, ale tieto sa mi páčia viac 8)

      Odstrániť
  6. já mám doma ty barevné, jak spolu tvoří ten měsíc...ale musím říct, tyhle jsou mnohem hezčí ;) mě se nejvíc líbí 2 a 3 :)) jinak jsou všechny díly skvělý - jak obálky, tak děje... pěkné nové meme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyhle obálky se mi líbí mnohem více než ty barvené parperback v ČR, jsem ráda, že se u nás vydala i tato verze. Jsou opravdu jednoduché a moc krásné. A mně se naopak nejvíce líbí 1. díl a pak ten 4. díl.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne sa pcia vsetky diely, ale predsa len u mna vyhráva asi Zatmenie - ta stuzka je velmi jednoducha no zaroven vkusna.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja mám rada všetky. Ale myslím, že najkrajšia je obálka Novu.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Podľa jednej knihy, červená stuha bol znak vlkolakov :) Tie obálky tiež milujem. Pomaly viac ako dej :D Všetky mám doma. Knihy sú krásne a obaly záhadné :) A poslednú novelu o Bree mám najradšej...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára