I can be anyone... #24


Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???



Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!


Môj hrdina - Bones zo série Noční lovci
Prečo? - HOT vampire!!!
Jeho deň? - Celý 1. diel série: Na půl cesty do hrobu (zatiaľ len ten som čítala)
Čo by som urobila inak? - Nič, zlato, ostaň presne taký úžasný, okúzľujúci, sexi, ochranársky, bohový, najlepší na svete, upír, aký si aj teraz!!! 8P Zbožňujem ťa, bodaj by si vypadol z tej knihy, uniesol ma a nikdy nevrátil!!! 8_)





E_V_E

Komentáre

  1. Aaaaaaa, Bones!!! On je opravdu božský <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :DD knihu som necitala, hoci to vyzera naozaaj lakavo a urcite tak (raz) urobim :D ale je pekne vediet ze nielen ja som totalne zblaznena do nejakeho knizneho hrdinu. a... no ved, kde by sme boli bez fantazie? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No já si tu knížku už kvůli němu budu muset konečně přečíst :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pri slove "bohový" som sa už drhla. Uber! Také záchvaty nemôžem mať furt. A už tú knihu fakt potrebujem lebo..ehh. xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8P tu sa dajú dať len superlatívy 8D

      Odstrániť
    2. Je mi to úplne jasné už niekoľko mesiacov a hovorím si, že keď jeden Bones dokáže vytvoriť hentaké davové šialenstvo a pri predstave mňa ako šialenej fanúšičky...ach, radšej vynechám. No je mi jasné, že na narodeniny tú knihu, knihy dostanem takže ma neobíde :DD
      A celkom sa teším. x)

      Odstrániť
  5. Ahc, Bones :D už sa konečne musím dopracovať aj k druhej časti :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Knížku si chci takovou dobu přečíst, takže doufám, že se k ní co nejdřív dostanu! ;)) vypadá božsky... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ježiiiš, ja to už chcem čítať!(počuješ to zúfalstvo? počuješ?! vidíš? :D) ale mám milión kníh z knižnice a nechcem prolongovať až TOĽKO kníh, lebo sa mi pretrhne taška, keď ich budem vracať naraz :D (a ešte mám svoj prvý recenzák) ale sľubujem, že len čo sa dá, sa na to vrhnem! :D =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8D Aj ja som bola úplne zúfalá pri čakaní na knihu 8D Určite čo najrýchlejšie sa k nej dostaň! 8P

      Odstrániť

Zverejnenie komentára