On my wishlist #33




Sobotné meme z Book Chick City. Cieľom je uverejnit knihy, ktoré by sme si chceli prečítať alebo mať na poličke doma. Či už to budú knihy staršie, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.


Pre dnešné meme som vybrala mnou strašne chcenú knihu: Breathe



Názov: Breathe
Autor: Sarah Crossan

Anotácia: Inhale. Exhale. Breathe. Breathe. Breathe . . . 
The world is dead. The survivors live under the protection of Breathe, the corporation that found a way to manufacture oxygen-rich air.
Alina has been stealing for a long time. She's a little jittery, but not terrified. All she knows is that she's never been caught before. If she's careful, it'll be easy. If she's careful.
Quinn should be worried about Alina and a bit afraid for himself, too, but even though this is dangerous, it's also the most interesting thing to happen to him in ages. It isn't every day that the girl of your dreams asks you to rescue her.
Bea wants to tell him that none of this is fair; they'd planned a trip together, the two of them, and she'd hoped he'd discover her out here, not another girl.
And as they walk into the Outlands with two days' worth of oxygen in their tanks, everything they believe will be shattered. Will they be able to make it back? Will they want to?

Prečo táto kniha?
Ide o dystópiu, kde je najvzácnejšou vecou na svete vzduch. Námet ma okamžite zaujal. Obálka je nádherná a drby hovoria, že sa bude v Čechách kniha vydávať 8P Určite si ju moc chcem prečítať 8)


E_V_E   

Komentáre

  1. Ciiiiiiiiiiiiiiiiiiii =) to má peknú anotáciu :) Už sa musím rozhýbať a oprášiť svoju anglinu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetko je na tejto knihe pekné 8D Kebyže som dobrá v angline, veľmi rada sa do nej pustím v origináli 8)

      Odstrániť
  2. Tak tahle knížka vypadá úžasně! Vážně, ale vážně doufám, že Baronet zachová originální obálku. A souhlasím s Astesii anotace vypadá také moc zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež by som bola rada, keby nechalo obálku 8) ale aj tak si knihu prečítam, pretože fakt znie skvele 8)

      Odstrániť
  3. Viúú, toľko krásnych kníh! Ako naschvál, že som lenivá rozmýšľať anglicky. Počkám si rada, toto vyzerá vážne dobre. Pchem, nabudúce budem čekovať len obálku ten nápad k tomu = neodolateľné. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že to bude tak dobré, ako si myslím 8) nepoznám totiž autorku vôbec, len dúfam 8P

      Odstrániť
    2. Ja si myslím, že to dobré bude (fakt, že knihu by som si kúpila kvôli obálke ignorujem úplne, radšej). Dúfaj ďalej a nakoniec...možno...sa ti to zapáči...a nakoniec..určite...si to zoženiem! :D

      Odstrániť
  4. Wow... o tom jsem nikdy neslyšela, ale vypadá to úžasně! ^^ já jsem na knížky v angličtině bohužel strašnej amatér =(( snad vyjde i v ČJ =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ešte nečítala anglickú, takže tiež si radšej počkám, možno raz to skúsim 8)

      Odstrániť
  5. Anotácia je super! :) Aj keď mám dosť dystópií rozčítaných, tak pre túto sa miesto iste nájde. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Súhlas, že námet & obálka sú super, takže... možno jej raz dám šancu.:D Obzvlášť, ak sa bude páčiť tebe.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tahle kniha mě vážně hodně zaujala! :) Vypadá skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na knihu jsem koukala v novinkách, co u nás maj vyjít a zaujala mě. Anotace vypadá dobře a má krásnou obálku. Doufám, že se mi dostane do rukou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež veľmi dúfam, škoda, že nevyjde aj v slovenčine.

      Odstrániť
  9. Mám ju stiahnutú v počítači a už dosť dlho si ju chcem prečítať, ale toľko toho teraz je, že nestíham. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Doufám, že teda v ČR bude, těším se! ;) vypadá skvěle a námět rozhodně taky... na originál si netroufám, ještě jsem takhle dlouhou v anj nečetla :D :) pěkný článek...:))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára