Obálková vojna #5



Autorkou meme je Maťa.

Úlohou je každý pondelok porovnať obálky nejakej knihy z rôznych krajín.

Dnešný príspevok sa bude týkať knihy: 
Temné vízie #2 - Posadnutosť

Slovensko
Originál 1
Originál 2
Originál 3


Toto je pohroma sama o sebe. Obsahovo je kniha pre mňa najslabšia zo série a originálne obálky, ktoré vyzerajú ako z roku pána sú ešte horšie. Čo musím pochváliť je originál číslo 3. Pekná modelka, čierna farba, zaujímavé rozloženie názvu knihy a mena autorky. Naša slovenská taktiež nie je zlá. Aj keď zelená nie je moja naj farba, obálka je aspoň vkusná. Všetky 3 knihy v sérii sa u nás líšia iba farbou pozadia.


1. miesto: Originál 3
2. miesto: Slovensko
3. miesto: Originál 1
4. miesto: Originál 2


Ktorá obálka víťazí u vás?


E_V_E

Komentáre

  1. Jeeeeeeeeeeeeeeeej :D tie staré su riadnéééé :D Najviac sa mi páči naša verzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejhezčí je ta slovenská obálka. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak u toho originálu 1 a 2 by mně obálky od koupě knížky leda tak odradily, ale za to trojka se jim povedla.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie originálne (okrem tej tretej) sú fakt hrozné. Asi najlepšie vyzerá tá naša slovenská.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No to teda je :D Ježiši, toto někde vidět... :D Ale ty vaše (a naše) jsou moc hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Originál 1 a originál 2...wtf??? :D Pre mňa jednoznačne tá Slovenská :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja s tebou uplne suhlasim. tiez sa mi najviac paci original tri, napriek tomu, ze mi pripomina skolu noci

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Souhlasím s tebou až na to, že slovenská se mi líbí víc ;)) jinak, ostatní nejsou nijak velký zázrak, rozhodně teď dělají mnohem hezčí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára