I can be anyone... #33



Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???



Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!


Moja hrdinka - Clara z knihy Zasvätená (Nadpozemská #2)
Prečo? - Je to skvelá postava s rozumom na pravom mieste, vyznieva dosť reálne, až na tú anjelskú vec, o ktorej je celý príbeh 8D
Jej deň? - Vlastne celá kniha.
Čo by som urobila inak? - Nezožierala by som sa toľko tým, že som to poslanie nesplnila. Nikto ju nepotrestal a keby to aj urobil, tak to proste urobí kedy chce, aj tak už ona trest Boha neovplyvní, tak na čo sa zožierať celý ten čas? Snažiť sa pochopiť, o čom to celé bolo - to áno! Ale zbytočne nadávať na seba a polemizovať o tom, že sa to nepodarilo splniť, je podľa mňa proste zbytočné.





E_V_E

Komentáre

  1. Nadpozemskú som ešte nečítala a v najbližšej dobe ani nebudem (niet času :)), ale rozhodne to vyzerá zaujímavo. Mám rada hrdinky, ktoré majú v hlave aj niečo iné okrem pilín a myšlienok na sladkého princa, ktorý vôbec nie je taký dokonalý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti túto sériu rozhodne odporúčam 8) Hl. hrdinka je skvelá a veľmi som si ju obľúbila 8)

      Odstrániť
  2. Zasvěcenou jsem ještě nečetla, ale už stojí na poličce:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam, dobré pokračovanie to je 8)

      Odstrániť
  3. Někteří to tak mají i v reálném světě, že si nadávají, i když to nikomu jinému nevadí. :) Neříkám, že je to dobře, ale zase na druhou stranu se to člověk řpíště pokusí nezkazit. :)

    Jinak děkuji za účast v projektu. :) Začít můžeš buď toho prvního, nebo až s námi/ se mnou od druhého dílu. Nevím, kolik lidí se zúčastní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vždycky zapomenu na web blogu! :/ Takže se omlouvám už dopředu za všechny komentáře. :D V tom googlu to sice je, ale málokdo si toho všimne.

      Odstrániť
    2. Uvidím, ako na tom budem s časom a tak sa pridám 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára