Winners...


Je tu koniec Veľkonočnej súťaže a s ňou aj vyhodnotenie 8) 
Vaše odpovede boli často srandovné a úsmevné 8D Zistila som, že v Česku sa polievanie na Veľkú noc veľmi neuplatňuje a na to poviem jediné - máte veľké šťastie vy potvory!!! 8P



Čo sa mňa týka, tento sviatok absolútne nemusím. Keď som bola malá, môj strýko sa v polievaní vyžíval a stenu sme mali pravidelne mokrú. Raz ma držali 3 chlapi za ruky a nohy a hodili ma do už pripravenej naplnenej vane. Držali ma min. 5 minút, lebo som sa metala a vrieskala ako o život 8D Teraz sa už s mamou pravidelne zdekujeme a vodu dostávame len od ocina. V posledných rokoch ani to nie, lebo on nie je zástancom takýchto sviatkov. Necháme sa však navoňať parfémami od susedov (detí), ktorí k nám chodia kvôli mojej 8-ročnej sestre. Tak to tak nejako "tolerujem". Väčšinou si ale uchmatnem čokoládové vajíčko a zdekujem sa do izby 8P





Z vašich 42 odpovedí som sa najviac zasmiala na jednej zaujímavej trapnej situácii (8D) od českej súťažiacej menom Deniska, ktorá týmto získava 1. miesto a vybrala si knihu Temné vízie #1: Zvláštna sila.

2. miesto vybral Random.org a je to slovenská súťažiaca s poradovým číslom #25
Knihu Eon #2 - Eona: Poslední dračí oko vyhráva Nikee.


Víťazkám gratulujem a v prípade, že mi do 48 hodín neodpovedia na mail, vyberiem iných víťazov.
Ďakujem všetkým za zúčastnenie 8)
Už 25.4. sa môžete tešiť na ďalšiu súťaž, tentokrát k oslave 1. výročia tohto blogu 8_)


E_V_E

Komentáre

Zverejnenie komentára