Knihobraní #9


by VeEee

9. Kniha s nejošklivější obálkou

17. června - 18. června
Ne vždy se povede, co naplat, jaká kniha z vaší knihovničky má tu nejošklivější obálku?


V mojej knižnici sa nachádzajú knihy s obálkami: priemer, pekné, krásne, prenádherné. Preto bolo pre mňa dosť ťažké vybrať najškaredšiu obálku. Nakoniec som zvolila knihu Krásni a mŕtvi #4: Phoenix. Vôbec sa mi nepáčia vlasy Dariny a ani model pre Phoenixa, nehovoriac o malinkých krídlach, ktoré vyzerajú ako pre vrabcov. Predchádzajúce diely mali krajšie obálky. Na tejto sa mi nepáči vlastne vôbec nič. Privítala by som niečo na spôsob spodného obrázka 8P 





E_V_E

Komentáre

  1. Nevím no,mně osobně se obálka líbí. :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obálka mi príde náhodou v pohode, videla som aj omnoho horšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa tá obálka teda tiež nepáči, ale mohlo to byť aj horšie.xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JJ, nie je až taká hrozná :) mohlo to byť veru aj horšie :D

      Odstrániť
  4. No neviem baby, ja v knižnici asi škaredšiu nemám 8D šťastný to človek 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na túto knihu som aj zabudla. Rozhodne má otrasnú obálku, ale myslím si, že na tú na knihe Za múrom nemá nič :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mě se obálka celkem líbí, ale ty její vlasy jsou hrozný :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára