Letní dumání #1


Organizuje: Syki
Úloha: napísať články na vopred dané témy


Téma: Paralelní světy


Vždy, keď čítam nejakú knihu, prevteľujem sa do hl. hrdinov. Čo by som v tej situácii robila ja? Ako by som sa zachovala? Dokázala by som nakopať zadok nepriateľom alebo by som skôr utekala o život? Preto tak rada čítam, tie svety sú úplne odlišné ako ten môj, je tam viac vzrúša, viac nevyspitateľného, tajomného, nebezpečného a aj romantického. Zbožňujem hlavne knihy s nadprirodzenom a vždy si tak hovorím, prečo nikdy sama nenapíšem/nevytvorím nejaký knižný svet podľa seba? Ja nemám odvahu na napísanie knihy alebo len obyčajných pár strán vo Worde, ale nápady sa mi v hlave hromadia neustále a nebolo by zlé konečne ten môj paralelný svet vytvoriť. A ako by teda vyzeral?


1. Svet plný historického prostredia, kde by som bola nejaká princezná či kráľovná s nadprirodzenými schopnosťami. Existovalo by viac kráľovstiev a zaľúbila by som sa do arogantného, ale v srdci dobrého princa od susedov 8P Nejaká kombinácia série Sedem kráľovstiev a rozprávky W.I.T.C.H. 8D 


2. Bola by som nájomný vrah, bojovníčka, ktorá ale pomôže nevinným a nakope zadok každému namyslenému frajeríčkovi. Samozrejme, by som sa zaľúbila do nejakého odvážneho bojovníka 8P Tiež niečo na ten historický spôsob.

3. Bola by som zlá bosorka, ktorá má veľkú moc, každý sa jej bojí, mohla by som byť aj nesmrteľná a podmanila by som si celú ríšu 8P Tu je mi veľkou inšpiráciou Claire Holt a jej postava Rebekah v TVD 8P

4. Bola by som upírka s nejakou coolovou schopnosťou z Twilight-u 8P


Ako vidíte, fantázie mám dosť 8D Najviac ale vyhrávajú u mňa tie nadprirodzené schopnosti, rada by som ovládala prírodný živel Zeme alebo Ohňa, bojovala za dobrú vec a zaľúbila sa 8) 
V reálnom svete je to totiž úplne opačne. Cítim sa pre spoločnosť nijako nevyužitá, ničím ani nie som výnimočná, nič perfektne neviem a to som pritom dcéra policajta, takže sa predpokladá, žeby som sa mohla vedieť biť alebo strieľať zo zbrane 8D No a ešte aj tá romantická stránka môjho života je dosť na dne. Vďaka autorkám za perfektných knižných frajerov 8P



E_V_E

Komentáre

  1. Mne keď sa povedia paralelne svety, tak napadne knižné TVD a spája sa mi to s príšernou nudou. Ale inak, ak by som si mala vybrať z ponúknutých možností, určite by som si vybrala tvoju jednotku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čítala som len 1. diel knižného TVD a bohato mi to stačilo, takže chápem, čo tým myslíš 8D ale zase toľko príšer v 1 svete je na mňa trochu priveľa. Malo to byť čisto o upíroch či vlkolakoch a nie ešte bosorky tam trepať a duchov a ktovie čo 8D

      Odstrániť
  2. Jsme na tom dost podobně, taky se představuju na jejich místě.. I když pro mě je lákavější apokalypsa, dystopie, novej světovej řád utlačující lidstvo - určitě bych vedla odboj nebo tak něco :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To zase mňa moc neláka, ešte by ma niekto zabil 8D

      Odstrániť
  3. Ja by som najradšej bola tiež dáka princezná v 18-tom storočí a mala nejaké nadprirodzené sily a chcela by som ovládať všetky živly Zeme :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára