Měsíční párování #9


Autorkou tohto mesačného meme je Vendea, ktorá všetkých zúčastnených, ktorí jej pošlú zoznam kníh na daný mesiac, popáruje do dvojíc a musia zo zoznamu vybrať, čo bude ich partner v danom mesiaci čítať.

Z môjho zoznamu na mesiac august mi Petik vybrala knihu:


Noční lovci #2: Jednou nohou v hrobě od Jeaniene Frost



Z 1. dielu Nočných lovcov (ehm... z Bonesa a z Cat) som bola nadšená! Už dlho sa chystám na pokračovanie tejto upírskej xy-lógie 8) Autorka je super, zbožňujem ju za vytvorenie takých skvelých charakterov, sveta, pravidiel a príbehu 8) 
Pravdepodobne teraz uznanlivo zakývate hlavami, pretože mám za sebou už 3/4 knihy a dnes ju asi aj dočítam 8P Proste som neodolala. 



Ja som mojej kolegyni vybrala knihu Inkarceron. Toto "väzenie" ma veľmi nadchlo, kniha je skvelá. Škoda, že nám 2. diel nevyšiel v sk. Určite si ho ale prečítam aspoň v češtine, som zvedavá na osudy hrdinov 8)


Čítali ste tieto knihy? Ako sa vám páčili?

E_V_E

Komentáre

  1. O "projektu" (nebo jak to nazvat) slyším prvně, ale rozhodně se taky přihlásím, vypadá to zajímavě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už to beží 9 mesiacov 8) je to fajnové, len mám resty aj ja, keďže nestíham.

      Odstrániť
  2. Osobně mám druhý díl Nočních lovců ze všech dílů nejraději.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No u mňa o ničo horšie ako 1. diel, ten ma viac strhol.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára