Predstav si... #3


projekt od Mati a E_V_E

S Maťou sme dostali taký super nápad, ktorý sa formoval niekoľko mesiacov, až sme zistili, že nestíhame termín, ktorý sme si dali 8D Nakoniec sme ale všetko dali dokopy a tak sa môžete pozrieť, čo sme to vlastne povymýšľali.

Náš projekt bude trvať 2 týždne, pričom každý nepárny deň uverejní jednu zo svojich otázok Maťa a každý párny deň jednu zo svojich otázok zase ja. Na tieto otázky sme obidve odpovedali, takže si môžete prečítať, čo by sme si vybrali, keby sme sa dostali do takej a onakej situácie. Po minutí otázok, čiže za 2 týždne, uverejníme formulár, po vyplnení ktorého majú dvaja z vás možnosť vyhrať knižku. Jednu od každej z nás.

S Maťou sme sa navzájom vyspovedali o rôznych knižných situáciách, snáď sa vám naše odpovede budú páčiť a možno sa v nich tiež nájdete. Všetko sa to samozrejme týka kníh a nezabudnite aj vy odpovedať na naše otázky v komentároch. Sme veľmi zvedavé osoby 8P Enjoy!


Otázka č. 3: 

Celý svoj život si obyčajná dievčina, no odrazu ťa napadne démon a tebe povedia, že pochádzaš z dlhej línie lovcov a MUSÍŠ zabíjať nadprirodzené stvorenia bez ohľadu na to, či sa chovajú slušne alebo nie. Vládne filozofia, že všetko nadprirodzené je zlé a treba to vyhubiť. Čo by si robila?


E_V_E

Ak by som nemilovala všetky nadprirodzené a magické bytosti, tak by som sa nechala vycvičiť za lovca. Nie za to, že by to bolo moje poslanie, ale ak by boli všetci naozaj takí zlí, bola by som rovnakého názoru ako všetci lovci. Ochraňovala by som obyčajných smrteľníkov.
Ak by existovali dobré príšerky ako napr. vegetariánsky upíri alebo mierumilovní vlkolaci, určite by som všetky kreatúry nehádzala do jedného vreca. Nie každý si zaslúži zomrieť, hoci je aj nadprirodzená bytosť. Vtedy by som sa snažila zmierniť lovecké zákony a vynechať zabíjanie nevinných a skôr sa sústrediť na zabíjanie monštier, čo trhajú na kusy nevinných ľudí.
Ak by išlo o démonov z podsvetia, všetkých by som ich pozabíjala, lebo tam neexistujú dobré výnimky. Takých si predstavujem ako nejaké zmutované choré exempláre zvierat, ktoré len žerú a zabíjajú.
A samozrejme by som si ešte dobre povykrikovala, že prečo mi rodinné tajomstvo nepovedali skôr a ako si predstavujú držať ma v nevedomosti celý život. Ale musím priznať, že ak by mi teraz oznámili, že mám v sebe nejakú mágiu od predkov, len mojich rodičov to vynechalo, asi by som skôr skákala od radosti než sa hnevala 8D 


Maťa

Tak dopredu hovorím, že ja som Mesto kostí (stále) nečítala a neviem veľmi ako to tam chodí :D Ale vo všeobecnosti fakt neznášam, keď mi niekto niečo prikazuje. A práve tie všelijaké nadprirodzené bytosti a démonov milujem, takže ak by sa dalo, tak by som sa stala asi radšej tým. Okrem toho, lovci vždy potrebujú nejaký výcvik a ja som fakt neschopná vo všetkom, čo sa končí na cvik. Takže ak by sa nejako dalo, stala by som sa tým démonom a vyhýbala sa Tieňolovcom :D Ale na druhej strane, možno by som si to zabíjanie rada skúsila, aj keď by šlo o nadprirodzené bytosti. Mohla by to byť sranda (okej, beriem, teraz som „trochu“ morbídna) :D
A samozrejme, bola by som naštvaná na všetkých, že mi to nikto nepovedal už skôr :D



btw. otázka nebola položená konkrétne o Meste kostí, ale všeobecne, keby nastala takáto situácia 8) 


Boli by ste radšej démon alebo lovec?



E_V_E

Komentáre

  1. Tak k poslednej otázke:
    Oboje, ale ani jedným by som nedokázala byť navždy. :D
    Pretože, keby som bola démonom, bála by som sa že by ma zabili a keby som bola lovcom bála by som sa zabíjania. :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemyslím, žeby si si mohla vyberať ako dlh chceš byť jedným alebo druhým 8D Ale takým škaredým démonom by som byť určite nechcela.

      Odstrániť
  2. Ja by som to určite nerobila. Nedokážem si predstaviť, že by som mala niekoho zmárniť - hoci len nejakú nadprirodzenú kreatúru. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani jedno?:DD Neviem, divná si prídem dosť aj bez schopností a Lovec, no, povedzme, že to nevidím s mojimi loveckými zručnosťami moc nádejne.:D Ale zaujímavo otázka a super článok.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja by som bola radšej Tieňolevec :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja by som sa veru rozhodnúť nevedela :D našťastie pred takým rozhodnutím nestojím :D hocikde inde by som si vybrala byť Nadprirodzenou, ale ak by som žila vo svete Tieňolovcov, chcela by som byť Tieňolovkyňa :D je to so mnou ťažké, viem :D rozhodne by som rada poznala zopár zabíjačkových manévrov, to nikdy nie je na škodu :D a ak by som ešte zistili, že mám tak skvelého brata...hmmm, rozhodne by som nebola tak nerozhodná ako Clary :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že to súrodenectvo bolo na tom to najhoršie 8D

      Odstrániť
    2. iste, bolo to dosť zlé :D ale keď už niekoho milujem, tak brat nebrat :D radšej byť šťastná s milovanou osobou :D viem som tak trochu romantik :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára