Predstav si... #5


projekt od Mati a E_V_E

S Maťou sme dostali taký super nápad, ktorý sa formoval niekoľko mesiacov, až sme zistili, že nestíhame termín, ktorý sme si dali 8D Nakoniec sme ale všetko dali dokopy a tak sa môžete pozrieť, čo sme to vlastne povymýšľali.

Náš projekt bude trvať 2 týždne, pričom každý nepárny deň uverejní jednu zo svojich otázok Maťa a každý párny deň jednu zo svojich otázok zase ja. Na tieto otázky sme obidve odpovedali, takže si môžete prečítať, čo by sme si vybrali, keby sme sa dostali do takej a onakej situácie. Po minutí otázok, čiže za 2 týždne, uverejníme formulár, po vyplnení ktorého majú dvaja z vás možnosť vyhrať knižku. Jednu od každej z nás.

S Maťou sme sa navzájom vyspovedali o rôznych knižných situáciách, snáď sa vám naše odpovede budú páčiť a možno sa v nich tiež nájdete. Všetko sa to samozrejme týka kníh a nezabudnite aj vy odpovedať na naše otázky v komentároch. Sme veľmi zvedavé osoby 8P Enjoy!


Otázka č. 5: 

Adrian Ivashkov z Upírskej akadémie je zase raz na mol opitý, nechce ísť domov a sťažuje sa na všetkých a na všetko. Čo by si robila v situácii, keby bolo na tebe, aby si sa o neho postarala a ako by si mu dohovorila?


E_V_E

Ja by som sa opila s ním 8D Ktovie aké smiešne, trápne a zaujímavé situácie by sa vytvorili 8D
Ak by som ho ale mala na starosti príkazom od kráľovnej, tak by som ho zvládla. Neviem vám to vysvetliť, ale už som brala domov veľa opitých ľudí a sama som sa veľakrát opila. Proste viem, čo vtedy treba a ako treba opitého človeka zmanipulovať tak, aby nechápal a nechcel vedieť ako sa dostal domov, hlavne že je už doma 8D Ráno by som ho zobudila praženicou a minerálkou.
A o tom hnusnom zlozvyku s cigaretami by som hovorila tak často, že by ma vedel umlčať jedine bozkom 8P


Maťa

Ja som vo všeobecnosti strašne netrpezlivá, takže na hocikoho iného by som sa asi vybodla. Ale toto je Adrian a on je také zlatíčko (i keď opité), takže by som k nemu taká hnusná nebola :D Keby bol však on ku mne, tak neviem, či by som sa udržala :D Okrem toho by smrdel -_- :D Ale čo už. Keby sa opil po tom, čo ho Rose nechala, tak úprimne, veľmi by som sa mu nedivila, že proste na to nechce myslieť. Bolo to od nej hnusné, takže by som s ním Rose najprv poohovárala a potom by som ho nejako presvedčila, že ja som preňho o moc lepšia ako Rose. On by samozrejme súhlasil, medzitým by sme sa dostali... no, k miestu, kde momentálne žije a uložila by som ho spať, pričom by som pri ňom ostala cez noc. On by sa zobudil, zistil, že som naozaj dokonalá a dali by sme sa dokopy :D Rose by potom neskutočne žiarlila, ľutovala, že dala prednosť Dimitriovi, ale už by to bolo jedno. Adrian by mal mňa a ona by sa mohla aj na hlavu postaviť. Och, a bola by som Morojka :D



Prepadli ste aj vy Adrianovmu šarmu?



E_V_E

Komentáre

  1. Haha :D Přesně, taky bych se s nim opila :D Co jinýho taky dělat, že? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som podobne netrpezlivá ako Maťa, ale asi by som sa mu aj tak pokúsila dohovoriť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja by som si s ním vypila tiež, ale natoľko aby aspoň jeden z nás zostal pri zmysloch :D a ak by ma pozval k sebe domov...hmmm, kto vie až kam by sme to dotiahli?? :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára