TAG: Goodreads



Už dávnejšie ma Maťa a baby z Knižného neba tagovali do tohto zaujímavého GR tagu, za čo im ďakujem 8) Rada odpovedám na otázky, takže som sa (aj keď oneskorene) rozhodla článok urobiť. Možnože niekoho z vás budú infošky o mne zaujímať 8D Ale dúfam, že mi prepáčite, keď s ďalším tagovaním nebudem už pokračovať.

1. Akú knihu si naposledy prečítala?
- Moje sladké 16. storočie od Rachel Harris. Knižka bola fajnová, ale mne vekovo nevyhovovala a nesadla.   (recenzia)

2. Čo práve čítaš?
- Som zlomená od Tehereh Mafi a mám rozčítané ešte V znamení Ametystu od Majky. Obe knižky sa mi zatiaľ veľmi páčia 8)

3. Akú knihu si naposledy zaradila do to-read poličky?
- Archiv od Victoria Schwab, knižku mám prislúbenú ako RC od AlbatrosMedia.

4. Ktorú knihu si plánuješ prečítať, keď dočítaš tú aktuálnu?
- Mesačné slzy od Bettina Belitz, toto RC mám doma už od decembra, ale vôbec som sa k nemu zatiaľ nedostala 8(

5. Používaš hviezdičkové hodnotenie?
- Áno, príde mi to prehľadné, len mi chýbajú na GR ešte pol-hviezdičky, v recenziách ich mám rada 8D 

6. Zúčastňuješ sa 2014 reading challenge?
- Áno, na tento rok som si zvolila métu 70 kníh, keďže minuloročných 100 som kvôli chorobe nesplnila 8_( Aj teraz som tak trošku v sklze 8D ale hádam to ešte dobehnem.

7. Máš wishlist?
- A kto nie? 8D V mojej poličke "kto mi to kúpi" mám momentálne 40 kníh, ale tam ešte treba prirátať pár kníh, ktoré:
1. už som čítala, ale fyzicky ich nemám doma a chcela by som
2. mám ich v e-bookovej verzii, ale chcela by som ich mať aj riadne v knižnici

8. Akú knihu si plánuješ kúpiť najbližšie?
- Teraz som si nakúpila dosť veľkú zásobu kníh, takže neplánujem v blízkej dobe nič knižné kupovať. Ale ak sa naskytnú nejaké zvyškové peniažky, tak určite 3. diel Upírskej Akadémie a 5. diel Nočných lovcov 8)

9. Aké sú tvoje obľúbené citáty?
- Rada si prezerám citáty zo sérií: Upírska akadémia a Harry Potter. Tie ma vždy rozosmejú alebo dojmú 8)

10. Si v nejakej skupine?
- Niečo mi tam raz za čas svieti a vyskakuje 8D ale aktívne sa nezapájam do žiadnej skupiny.

11. Koľko času tráviš na Goodreads?
- Na GR sa prihlasujem cez FB, takže keď som prihlásená na FB (denne) a keď ma napadne skontrolovať GR (nie denne), tak tam zavítam omrknúť upozornenia. A potom ešte, keď dočítam knihu a vpisujem tam recenziu alebo pridávam nejakú knihu do wishlistu 8)


To je odomňa všetko 8) Keby ste ešte boli na niečo zvedaví, kludne sa pýtajte a rada odpoviem 8)
Ahojte.





E_V_E

Komentáre

  1. Archiv bych si taky chtěla moc přečíst. =) Jsem zlomená je skvělá knížka. Jsem ráda, že se ti zatím líbí. =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa veľmi upútala tá téma Archivu 8)
      Hej veru, mne sa proste autorkin štýl páči. Mala som obavy, či z toho neurobí X-menov 8D ale neurobila 8)

      Odstrániť
  2. Aj ja sa už neskutočne teším, ako budem mať doma tretí diel UA!!! No neviem, kedy si ho kúpim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba našetriť peniažky 8P Tiež to mám ešte v nedohľadne.

      Odstrániť
  3. VZA je super.:) A Archiv závidím, znie to veľmi zaujímavo.:) Btw, good luck s tou výzvou.^^

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára