What happened? - MÁJ + JÚN


Čo sa stalo na blogu za uplynulý mesiac?


MÁJ + JÚN


No tieto 2 mesiace tiež nič moc nepribudlo. Som veľmi rada za to jedno obálkové meme, ktoré mám vždy dopredu pripravené a stačí len zverejniť 8D Ale už som sa zase viac pohla v knihe Archiv a čaká ma tu množstvo ďalších krásnych knižiek, len by som nemala byť lenivá 8D Času mám dosť, len slnko a priatelia ma často vylákajú von a potom sa mi do kníh už nejako nechce. Musím sa cez to dajako dostať. Možno čakám na tú správnu knihu 8)
V júli čakajte 2 tagy, kde som bola označená, 3 recenzie na RC, čo už musím konečne dať 8D a takisto dojmy z filmu Divergencia, čo som bezprostredne po kine zabudla spísať 8D Ale nejako to dám dokopy, lebo si to zaslúži článok 8)


Recenzie
-


Meme
Šílenství obálek #29
Šílenství obálek #30
Šílenství obálek #31
Šílenství obálek #32
Šílenství obálek #33

Add yours #2 - MÁJ


Projekty
vyhodnotenie SÚŤAŽe k 2. výročiu blogu
TAGuješ, TAGujem, TAGujeme

             
V mesiaci jún som do svojej knižnice získala...

využila som poštovné zadarmo na literama.sk


Máte túto knižku? Aký máte na ňu názor? 8)


E_V_E

Komentáre

  1. Tú celú sériu milujem, aj keď Divergencia bola najlepšia. Čo sa týka Experimentu, tak ja som aj tušila, že o čom bude, ale ten koniec bol strašný. Vôbec som taký nečakala a dosť ma to sklamalo. No aj tak celú tú seriu zbožňujem! O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hlavne si užívaj pekné počasie.:) Aj keď ma samozrejme každý článok poteší a držím hlavne palce, aby si sa pohla s RC.:D Experiment som čítala a... neviem no, mala som skazený zážitok spoilerom a čakala som viac, ale objektívne nebol zlý, tak uvidíš.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som preto žiadne recenzie na E. ani nečítala 8D chcem byť prekvapená 8P

      Odstrániť

Zverejnenie komentára