Šílenství obálek #36

Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať série Divergencia...



Divergencia je jedna z naj dystopických sérií, aké som čítala a obálky sú proste božské 8) Dokonca sa knihy aj krásne lesknú a písmenká sa v závislosti od svetla menia. Je krásne to celé študovať 8D
1. diel sa mi vždy vzhľadovo páčil najviac, ten kontrast medzi ohňom a modrou je skvelý. Keďže zelená nie je zrovna moja farba, tak sa mi na 2ke skôr páčil ten stromček, ktorý je krásne prepracovaný. Na 3ke ma ale úplne dostala žiarivá oranžová farba pozadia, takže u mňa vyhráva Experiment 8) 3ku som ešte nečítala, ale dúfam, že sa k nej čoskoro dostanem už.


1. miesto: Experiment
2. miesto: Divergencia
3. miesto: Rezistencia


Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?


E_V_E

Komentáre

  1. Rezistenciu by som tiež dala na poslednú miesto kvôli farbe... Ale medzi jednotkou a trojkou sa neviem rozhodnúť.:D Celkovo tá séria vyzerá skvele.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se obálky líbí ve stejném pořadí jako tobě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tato série má opravdu nádherné obálky <3
    Já jsem včera dočetla Rezistenci a teď se také chystám na pokračování :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa najviac páči Experiment, Rezistencia a Divergencia až nakoniec. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ono všetky tie obálky sú porovnateľne krásne 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Divergencia je modrá a má oheň a Experiment (jejku prečo to nepomenovali Aliancia -_-) je zas červený a má vodu - to sa mi páči. :) Aj keď mne sa asi najviac páči práve Rezistencia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S prvním místem naprosto souhlasím, ty další dvě ale nevím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Celá tahle série má pěkné obálky, a s tvým seřazením podle míst naprosto souhlasím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mně se taky nejvíc líbí obálka Experimentu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára