What happened? - SEPTEMBER


Čo sa stalo na blogu za uplynulý mesiac?


SEPTEMBER


Tento mesiac bol pre mňa výnimočný. Bola som na dovolenke na Cypre, začala sa mi nová škola, napísala som 4 recenzie! Také tu už dávno nebolo 8D Nepredpokladala som, že sa mi september tak podarí. Aj po blogovej stránke tu nebolo mŕtvo, čomu sa veľmi teším.
Až na tú školu, čo je, z jednej strany, dobrý nový zážitok s cestovaním do Bratislavy a tak, ale zase, zo strany druhej, ma to cestovanie aj neuveriteľne vyčerpáva. Viac času denne presedím vo vlaku a busoch ako reálne na prednáškach a ešte aj tam nie vždy dávam pozor. To čakanie na tie plechové mašiny a utrpenie pri meškaní spojov je fakt strašné. Ešte keď vám povedia na každej prednáške, že budete musieť urobiť taký a hentaký projekt, tak vás hneď prejde nálada. Ešte horšie je, že v mhd sú samé bacily a moja slabá imunita na to už aj zareagovala, takže kašlem a soplím každú minútu.
Ale čítam 8) Momentálne Experiment, predtým to, čo je už zrecenzované a potom sa chystám na 3 RC, čo mi nedávno došli. Väčšinou v škole a vo vlaku, ale niekedy aj po večeroch, ak mi ešte ostáva sila. Myslela som si, že s príchodom školy budem mať ešte menej času, ale zisťujem, že na čítanie si knihomol vždy nájde aspoň trochu času 8) Pred rokom by som možno mala knihu prečítanú za 2 dni, no teraz mi to trvá aj týždeň a mám tých kníh rozčítaných viac. Vždy mám niečo aj v mobile a tak sa konečne dostávam aj k svojim e-bookom. Ale celkom mi to takto vyhovuje. Niekedy ma zamrzí, že už nevládzem čítať, aj keď je kniha super, ale človek nie je Superman. Ako starnem, tak sa mi formujú trošku viac priority a niekedy je naozaj dôležitejšie vyspať sa cez noc, ako čítať do rána knihu... hí :O čo som to napísala, ukameňujte ma 8D No niekedy si musíte o 1 ráno pozrieť najnovšiu časť Once upon a time, pretože tam je Elsa a to proste musíte vidieť, aj keď vstávate o 6tej. Staré zvyky sa nezaprú 8P


Recenzie
Prvá strieborná kniha snov #1
V podsvětí #2
Blbá sázka o fajn kluka
Na sociálnej sieti

Meme
Šílenství obálek #38
Šílenství obálek #39
Šílenství obálek #40
Šílenství obálek #41

Projekty
-

       
V tomto mesiaci som do svojej knižnice získala...

výhra u Wanderer

doniesla som si z Cyprusu 8)

RC od AlbatrosMedia

  
Máte tieto knižky? Aký máte na ne názor? 8)


E_V_E

Komentáre

  1. Mne osobne škola ubrala veľa času a na čítanie mám fakt len minimálne času, čo ma dosť mrzí. :/
    Viem si predstaviť trápenie s MHD, zažívam občas to isté. :D
    Teším sa na recenziu Príbeh dvoch storočí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teší ma, že sa ti tento mesiac tak darilo. :) A tá záložka je krásna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dveře do prázdnoty mají nádhernou obálku ^^ A dvojku šestnáctého století ti teda závidím :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára