Zamyslený havo #5 - čo s časom?



Raz za čas mám chuť slovne vytvoriť niečo iné ako recenzie.
Preto tu občas pribudnú články s nejakou mnou zvolenou tematikou, ktorá sa bude rozoberať. 
Kludne sa pripojte komentárom 8)
Táto moja nepravidelná rubrika sa volá:


Zamyslený havo 8)



Téma: čo s časom?




A som tu s ďalšou vykecávačkou! O čom bude? Žeby som si mala spísať na papier zoznam všetkého, čo musím urobiť alebo chcem urobiť alebo proste je to nutné urobiť a čo najrýchlejšie a najefektívnejšie ten zoznam plniť. Lebo akože čo je teraz so mnou?
V pondelok chodím z Blavy zo školy domov o pol 6tej, v utorok o pol 9, cvičenia zo stredy a štvrtka sa mi podarilo poprehadzovať tak, aby som bola doma už o 12-1dnej a piatok som doma o pol 3tej. No viac času premrhám v mhd a vlakoch, ako reálne v škole alebo doma. Už ma to začína iritovať (a to mám ešte relatívne dobrý rozvrh oproti iným) a preto dúfame s babami, že od budúceho týždňa nám dajú intrák. V tom prípade by som si mohla nájsť aj nejakú robotu, ale aj keď nie, budem mať lepší pocit z celého školského týždňa, keď budem môcť vstávať 15 minút pred prednáškou a nie 2,5 hodiny pred ňou 8__(

Beánia Ekonómov - 9.10.2014
(Horkýže slíže)
No na novej škole sa mi zatiaľ celkom páči, aj sa teším na projekty, aj keď teda málo ich zrovna nie je 8D a hlavne tie plusy, ako Beánia v Inchebe včera, sú naozaj príjemné 8D Budúci týždeň máme dokonca 2 dni neplánovaného voľna, takže kým nemáme nejaké zápočty a skúšky, tak som spokojná. Ale žeby som kvôli tomu mala viac času na čítanie, tak to bohužiaľ nie. Víkendy trávim vonku, teraz som bola na 4 oslavách za sebou a rada sa venujem aj priateľovi 8) Takže to čítanie vyhľadávam vo vlaku a na nejakej nudnej prednáške. Tiež zaujímavé zistenie, že môj blog čítajú aj niektoré moje vš spolužiačky, takže sa vždy červenám, keď mi niekto v reáli pochváli recenziu 8_)

Ale málo času neznamená, že knihy nenakupujem. Ups, moja máti má radosť, čo vám poviem 8D Došli mi aj krásne recenzáky: Dvěre do temnoty, Príbeh 2 storočí a Tŕnistý bozk. A rozčítané mám: Mesačné slzy a Ohnivé srdce. Na zajtra by som mohla dať dokopy recenziu na Experiment. Ten vo mne zanechal zmiešané pocity, ale hádam sa nejako budem vedieť vyjadriť 8D A smutne tu na mňa kuká aj anglická Selekcia, Iskrivá, Boj o trón, Panika, Železná dcera, Karanténa, Noční lovci, séria Sukuba... ach bože, nekonečný zoznam úžasných knižiek. O tom, že by som mala žehliť, utrieť prach, umyť podlahy a robiť už seminárky zatiaľ rozmýšľam len okrajovo, brutálne sa mi nechce 8D Keď už mám chvíľu času, tak si radšej otvorím bloggera a vymýšľam, čo s časom. Alebo... seriály 8) Ach moje milované TVD, OUAT, Bones, Originals, NCIS, Awkward... a všetko možné ďalšie. Na to mám čas vždy 8P

Takže som vám vlastne chcela oznámiť, že nemám čas na nič a keď mám, tak sa všetkému vyhýbam 8D Napravím to 8P Určite nie som jediná 8D


Pripájam pár fotiek z Cyprusu, kde sme boli 8.-18.9.2014 s partiou 8)








 E_V_E

Komentáre

  1. Na Cypre muselo byť skvele.:) Inak som rada, že sa ti na škole páči, hádam sa ti podarí získať aj ten intrák a tak. Som zvedavá na prípadne články, z Experimentu som mala tiež zmiešané dojmy... Inak, OUAT tiež sledujem, táto nová linka s Frozen je super.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo veru 8)
      No ktovie ako dlho sa ma to nadšenie ešte bude držať 8D
      Veru, Frozen je super, pekne to tam vložili 8)

      Odstrániť
  2. Tie fotky z Cyprusu sú super :D aj ja by som už tak rada šla na nejakú dovolenku :D ďaleko z tejto diery :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára