Šílenství obálek #43

Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať kníh zo série Svet Tryllov..




Obálky tejto série sú nádherne spracované. Páči sa mi každá jedna! Modelka je tajomná a pekná, farby sú sýte a dobre zvolené, ornamenty sú krásne a v kontraste, názov knihy a meno autorky dobre umiestnené a obálka je ladená podľa obsahu a deja knihy. Je to všetko veľmi pekné.
Prímerie uprednostňujem, pretože mi najprv tie biele kvetinky pripadali ako sneh 8D No aj keď to nie je sneh, udiera mi to do očí najviac. Dedička má zase prekrásnu farbu, mám veľmi rada červenú a čiernu na obálkach, priťahuje ma to. Zelená nie je zrovna moja farba, ale na knihe pôsobí naozaj pekne.

1. miesto: Prímerie
2. miesto: Dedička
3. miesto: Boj o trón



Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?


E_V_E

Komentáre

  1. Sériu som ešte nečítala, ale má ozaj veľmi pekné obálky. :) Inak, väčšina trilógií používa kombináciu červená/modrá/zelená - Vlci z Mercy Falls, Drahokamy, Taťána a Alexandr, Divergencia, doplnky ku HP, Etika a špionáž, atď. ... :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára