2 roky mimo a už nevieš čo je IN


Dospelácky život je sviňa.



Asi takto by som charakterizovala posledné 2 roky môjho života. 


Kto je to, koho je to blog?
Pýtate sa správne. 

Bola som cca 2 roky úplne nezvestná. Môj knižný blogerizmus sa dostal do bodu mrazu a pozastavenia. Nestíhala som čítať, nestíhala som písať recenzie, nestíhala som reagovať na iné blogy, nestíhala som blogovať, nestíhala som žiť
Blogerské kamošky mi písali na FB, či ešte žijem a pri otázke, čo som čítala naposledy, som sa od hanby prepadala pod zem.


Prečo?


Dokončila som vysokú školu, stážovala som, začala som pracovať v online marketingovej agentúre v Bratislave a mala som "dospelácke" problémy. Zostala som síce v online sfére, lenže môj voľný čas na súkromné aktivity sa znížil z cca 10h na -20h na deň. Bola a ešte aj teraz som tak hrozne prepracovaná a zamestnaná, že som rada keď prídem po práci home a zvalím sa na posteľ.

Lenže tomu je koniec.
Vraciam sa! 


Ako sa dostať zo zúfalstva a workoholizmu?


  • otvorte si pár blogov, ktoré ste voľakedy pravidelne čítavali a komentovali a začítajte sa do nich
  • aktualizujte pár menej podstatných stránok na svojom blogu, napr. o autorovi, práve čítané knihy, pozerané seriály...
  • urobte novú header photo, prípadne celý vzhľad blogu
  • napíšte motivujúci článok (hlavne pre seba)
  • dodržte svoje sľuby a termíny (článok 3x do týždňa)
  • postupne dočítajte knihy, ktoré si sľubujete dočítať 3 roky (nebojte sa niektorých vzdať)
  • hľadajte nové knihy, žánre a inšpirácie na témy


Každý má iný systém a režim, ale ja si teraz zakladám na týchto čiastkových cieľoch. Veľmi mi blogovanie a čítanie chýba. Chýbajú mi iné blogerky a radosť z nových kníh. A preto idem aktívne znova na to.

Svoj workoholizmus idem deliť medzi prácu, súkromný život a knihy. 


Tí, čo pri mne ostali a budú chcieť čítať nové články, som tu, prídu novinky, ale budem to stále ja :*) 
Tí čo ma ešte nepoznáte, spoznajte ma :)

Komentáre

  1. Tak to Jsem zvědavá 😜 Ale držím palec ! 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juuuj, vitaj späť.:) Držím ti palce, aby si dokázala nájsť v živote rovnováhu a zapojiť doň opäť aj blog a knihy.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára