Zpěvavé léto #13


Túto Reading challenge usporadúva Syki.
Cieľom je, aby sme od júna do augusta prečítali nami stanovený počet kníh a pripojili nejakú pesničku.

Názov: Škaredí (#1)
AutorScott Westerfeld
Hodnotenie: 50%
Recenzia: 29.8.2012
Pesnička: Miley Cyrus - I don´t close my eyes


- Hlavná hrdinka Tally bola zradkyňa a viedla veľa vnútorných monológov, ktoré boli dosť pesimistické či smutné, preto mi pripomínala rytmus a hudbu tejto pesničky.
- Miley sa počúvať dá, nech si hovorí kto čo chce 8D Niektoré pesničky nemusím, niektoré sú celkom fajn, túto pesničku počúvam keď mám na nič náladu, pretože mi tú náladu vystihuje 8D


E_V_E

Komentáre

  1. ja tiež niekedy počúvam Miley ale na to musím mať náladu a chuť :) ale priznám sa že túto skladbu nepoznám

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A nakoniec sa všetci priznáme, že ju počúvame 8D

      Odstrániť
  2. Taky Mailey někdy poslouchám, a taky tu písničku neznám... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miley nezvyknem počúvať. Poznám asi iba nejaké 3 piesne od nej, preto nie je žiadnym prekvapením, že táto mi nič nehovorí, ale myslím, že k Škaredým sa naozaj hodí. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára