Dlouhé zimní večery #4



Organizuje: *Táňa*
Úloha: napísať článok na vopred dané témy


Téma: Mayský kalendář aneb umřene nebo budeme žít dál?



Toto je veľmi zaujímavá téma 8) Osobne sa s May-mi (?) moc nezaoberám, ani som na to nečítala žiadnu knihu, ale tie vypočítavania smrti našej planéty sú absolútne absurdné 8D Ja neviem ako na to môže niekto veriť, keď nám planéta vybuchne kvôli meteoritu, aj tak to nemôžeme ovplyvniť, treba si žiť život a nestarať sa o nič. Nemôžeme riadiť ani vypočítať prírodu! Všetko je v jej rukách a keď sa niečo vo vesmíre pohne nesprávnych smerom alebo nám na zemi vybuchnú všetky sopky naraz, nemôžeme to moc ovplyvniť. Na konce sveta neverím, čo príde, to príde a ja mám dosť starostí so svojím životom, nepotrebujem sa strachovať ešte aj o planétu. Aj tak to nikto nepočíta správne, len niekto niečo povie, niekomu sa zaľúbi "epické" číslo a ten dátum bude akože náš konečný. Bože, koľkokrát som to už zažila - 11.11.2011, 12.12.2012...atď. Zbytočne stresujú ľudí, dávajú sa do hádok s veriacimi, lebo veď tých Boh zachráni... 
V poslednom čase už prestávam mať na takéto veci názor a síce ich registrujem, ale neriešim. To je ešte väčšie sci-fi ako čokoľvek, čo čítam v knihách 8D

Raz sa mi stalo v čakárni u lekára, že ma úplne náhodne oslovila taká postaršia pani (cca 80 rokov) a začala mi vykladať určité veci na toto téma. Tiež tam bolo niečo s Bohom, že ani on nás nezachráni a že ľudstvo bude potrestané za znečisťovanie a pokazenie planéty... a vedela o tom kecať aj 10 minút, už som bola rada, keď ma doktor zavolal do ordinácie 8D To bolo ešte divnejše, počúvať o konci sveta od babičky, ktorá v tieto veci fakt verila a snažila sa ma o tom presvedčiť. Hrozné 8D


Čo sa týka kníh, narazila som párkrát na - akože koniec sveta, keď hl. hrdinka neurobí svoju epickú scénu 8D Ale inak ani moc nie a takéto knihy ma ani veľmi nelákajú. Ja by som určite nič také nenapísala, lebo je to zbytočné dramatizovanie. Napätie v knihe sa dá vyvolať aj inými scénami. Nič však neodsudzujem, lebo keď je to dobre zakomponované a hodí sa to tam, tak prečo nie? 



Aký máte názor na koniec sveta vy? 


E_V_E

Komentáre

  1. názor na konec světa radši nemám :D nevím co si o tom myslet...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už tolikrát se říkalo, že bude konec světa a byl snad??...ne, takže nevím, proč bychom se měli strachovat :)) na druhou stranu se malinko bojim, protože toho všichni máme tolik před sebou a kdyby to byla všechno pravda, tak jako necelý měsíc mi přijde hodně málo :/ ale spíš myslím, že konec světa nebude ;) PS: doufám, že máme pravdu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snáď sa veriaci modlia aj za nás neveriacich 8P

      Odstrániť
  3. Noooo takže takto =) Ja mam hrozne rada všeliake konšpiračné teórie a aj záhady paranormálne javy a kadečo :) Sama mávam už niekolko rokov veľmi čudný sen... opakuje sa tak raz do mesiaca asi posledné 4 roky....vtedy som ešte netušila že v roku 2012 má byť nejaký koniec a preto am to dosť desí, lebo v snoch sa mi sníval presne taký scenár ako teraz opisujú...že nevíde slnko nastane veľká tma a budú vznikať všeliake elektroneviemaké výboje a tak ďalej..... takže začínam sa trošku báť... odmalička sa mi dejú čudné veci... ale to by bolo na dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty budeš mať fakt nejaké nadprirodzené schopnosti v sebe 8D
      tak teda dúfajme, že sa tvoj sen nesplní 8)

      Odstrániť
  4. Ja len tolko ,nasa Matka Zem nas ma uz iste plne zuby ale nas ma rada ako kazdeho tvora ,ak niekto znici Zem budu to ludia a nie kalendar od babicky v cakarni:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak 8D raz toho bude mať naša Zem už dosť podľa mňa a vtedy bude pravé peklo 8P

      Odstrániť

Zverejnenie komentára