Šílenství obálek #11


Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať série Harry Potter...




Kto by nepoznal Harryho Pottera 8P Čo sa obálok týka, sú detské. Je to v prvom rade séria pre deti. Alebo aspoň zo začiatku bola. Preto sú obálky také, aké sú. Mne to však nevadí, pretože som s týmito knihami vyrastala a neviem si pri Harry Potter knihách predstaviť napríklad filmové obálky alebo také tie prepracovanejšie novodobé krásavice. Tieto obálky sú pekné a sú skvostom pre knižnicu, hlavne z toho "srdcového" hľadiska 8) Najviac sa mi však páči obálka 7. dielu. Je taká trošku ucelenejšia, nenapchali tam všetko z knihy (ako napríklad pri 4ke), má to výraznejší odtieň a konečne je na obálke poriadny "ľudský" Harry. Všade inde sa mi zdá taký zdeformovaný 8P

1. miesto: Dary smrti #7
2. miesto: Fénixov rád #5
3. miesto: Polovičný princ #6
4. miesto: Kameň mudrcov #1
5. miesto: Ohnivá čaša #4
6. miesto: Väzeň z Azkabanu #3
7. miesto: Tajomná komnata #2




Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?


E_V_E

Komentáre

  1. Obálky Harryho Pottera jsou opravdu skvělé :) Já si jiné ani neumím představit. Akorát se mi víc líbí obálka k prvnímu dílu z prvního vydání, kde Harry sedí na stoličce a má na hlavě Moudrý klobouk :) Toto vydání mám doma :) A nejvíc se mi asi líbí obálka (kromě toho prvního vydání prvního dílu :D) Fénixova řádu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takú obálku som ešte ani nevidela 8D
      5ka sa mi lúbi kvôli farbe 8)

      Odstrániť
    2. Tuto obálku jsem myslela :D
      http://nd03.jxs.cz/192/856/c6ff80be5e_87968182_o2.jpg

      Odstrániť
    3. Vyzerá zaujímavo, ale ostanem pri tom zaužívanom 8D

      Odstrániť
  2. povacsine s tebou suhlasim, len polovicny princ sa mi paci viac ako fenixov rad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Harryho Pottera zbožňuju! Ale kdyby měli knížky filmové obálky bylo by to přinejmenším zklamání, protože ty co máme teď se ke knížkám hodí bezvadně :) Moc se mi líbí obálka Fénixova řádu, ale obsahově mám nejraději asi Ohnivý pohár. A když nad tím tak přemýšlím, dlouho jsem Harryho Pottera nečetla, asi už bych si měla dát re-reading :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež mám najradšej 4. diel 8)
      No veď to, stále tu mám na poličke neprečítané knihy a ktovie kedy sa dostanem k re-readingu HP 8( niečo vymyslíeť už musím, lebo som zvykla za rok min. 3 krát prečítať sériu 8)

      Odstrániť
    2. Ty knížky mě jednou zabijí nebo spíš zavalý :D doma jich mám nepřečtených taky strašně moc a ony pořád přibývájí! :D re-reading už plánuji asi půl roku a stále nic, doufám alespoň že o letních prázdninách už bych mohla začít.

      Odstrániť
    3. No veď to! a je ich strašne veľa dobrých a niektoré čo chcem ešte ani nemám, nehovoriac o tých, čo mám doma 8D

      Odstrániť
  4. Najviac sa mi páči obálka piateho dielu. Ináč Harryho Pottera som vôbec nečítala a myslím, že už sa k tomu ani nedostanem, mňa takéto tzv. povinné jazdy nejako obchádzajú a nelákajú, neviem prečo :/ Nečítala som ani Pána prsteňov, ani Narniu a z tých novších ani Hunger Games.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :O to robíš podľa mňa chybu 8)
      Nejde o to, že to má každý rád a každý to čítal, ale sú to fakt super knihy, nechávaš si ujsť dobré príbehy 8(
      Na pána prsteňov sa ešte len chystám kvôli skvelým filmom 8) Uvidíme či ma to bude baviť. Ja som z povinných ani Tolkiena ani Eragona nečítala napr.

      Odstrániť
    2. Ja som taktiež nečítala Harryho, tiež sa mi to ako Catty nechcelo čítať, bo z toho bola taká strašná mánia. Ale zato Pána prsteňov i Hunger games som prečítala :)

      Odstrániť
    3. Pre mňa to nie je vôbec mánia, to Twilight sa tak trochu pokazil 8D ale HP je skvelý od začiatku, naozaj dobrý príbeh 8)

      Odstrániť
  5. Jééj, tak takhle nějak odrbaně vypadá i má série Harryho Pottera! :3 Nejradši mám 3. díl, ale obálka se mi nejvíce líbí u 4. :D Je vidět, že ho máš nejradši- je nejodrbanější. :P :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No áno 8D knihy sú už vo všelijakom stave a ani úprava fotky to nezakryje 8D mám ich moc rada, tak na ne dávam pozor, ale sú často používané, takže sa poškodzujú, čo už 8) nevymením ich za nič ne svete 8)

      Odstrániť
  6. Ja to mám tak nejak opačne než ty. Mne sa najviac páčia obálky 1., 2. a 3. dielu. Vôbec sa mi nepáči obálka posledného dielu, mne pripadá taká odfláknutá oproti ostatným :P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mně se nejvíc líbí asi šestka, i když rozhodnout se mezi posledními třemi je hodně těžké.:-) První čtyři moc nemusím, ale prostě to k Harrymu nějak patří.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Súhlasím, všetky sú trochu detské ale mne sa páčia (hlavne že obsah je skevlý). Podľa mňa je asi najlepší Fénixov rád a čo sa týka príbehu, Polovičný princ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tvoje poradie sa presne zhoduje s mojím :D Inak, pekná zbierka =)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Obálky posledných troch dielov sú naj, každopádne u mňa vyhrávajú Dary smrti :) A naopak asi najmenej sa mi páči obálka k Ohnivej čaší. Harry tam má veľkú hlavu a celkovo je to divné, aj tá farba zelená :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež sa mi Ohnivá čaša moc nelúbi, ale ako príbeh ho mám najradšej 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára