Obálková vojna #14

Autorkou meme je Maťa.

Úlohou je každý pondelok porovnať obálky nejakej knihy z rôznych krajín.

Dnešný príspevok sa bude týkať knihy: 
Terapia láskou

Hardcover
Audio CD
Paperback 1
Paperback 2





Túto knihu som ešte nečítala, ani sa asi nechystám, ale videla som film, ktorý je naozaj skvelý 8)
Z obálok sa mi najviac páči tá filmová, pretože Jen a Bradley sú skvelí 8P a potom Paperback 1, ktorý je taký milý, hlavne ten názov a cesta. Pri obálkach Hardcover a Audio CD sa neviem rozhodnúť, ktorá je špatnejšia. To nechápem, čo za čudá sú.

1. miesto: Paperback 2
2. miesto: Paperback 1
3. miesto: Hardcover a Audio CD

Ktorá obálka víťazí u vás?


E_V_E

Komentáre

  1. úplne s tebou súhlasím, hoci ja sa viem rozhodnúť, ktorá je horšia... jednoznačne hardback! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi poprvé s tebou naprosto souhlasím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejkrásnější je filmová obálka.Ostatní mi přijdou takové nezáživné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta filmová je pěkná ostatní mi přijdou, jako když je zapomněli dodělat viď? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no niečo také napadlo aj mňa 8D že niečo tomu dosť chýba

      Odstrániť
  5. Prvá z ľava : "Vyzerá to presne ako pre nepočujúcich, či čo..."

    Druhá z ľava: "Tá anténka je fakt čudná. Počkať...není to valček na farbu? Mááámííí, poď sa pozréééť.../prišla/ Že to vyzerá ako valček na farbu bez valčeka?"
    matka: "Koľko máš rokov? Ja sa ponáhľam neotravuj ma s hovadinami."

    Tretia z ľava: "Aká zlatá...malebnááá. :D"
    Štvrtá!: "Tá je sympatická!"
    Ale tretia z ľava víťazí. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8D Už si mohla tvoja mamina zvyknúť na otravovanie z hovadinami 8D
      podľa mňa je to anténa 8D

      Odstrániť
    2. Tiež si to myslím. Najmä teraz, keď sa otočí a ponáhľa sa k telke... ona ma vie veľmi naštvať. Aspoňže si odpustila dodatok "To nerobí ani tvoja MLADŠIA! sestra"
      Dosť čudná anténa. Najprv sa mi zazdalo, že je tam aj nejaké sklo no možno som už iba slepá. Hmmmm. Radšej neriešim. xD

      Odstrániť
  6. Popravdě, ani jedna se mi nelíbí. Sice paperback 1 a filmová nejsou špatné, ale extra světoborné také nejsou. A myslím si, že když už je knížka takový bestseller, mohla by mít daleko lepší obálku. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Líbí se mi ta filmová, ty ostatní jsou naprosto o ničem, asi bych kolem nich prošla bez povšimnutí. a film byl fakt super, knížku už mam staženou, tak uvidim :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára