Zamyslený havo #4 - Rok 2013



Raz za čas mám chuť slovne vytvoriť niečo iné ako recenzie.
Preto tu občas pribudnú články s nejakou mnou zvolenou tematikou, ktorá sa bude rozoberať. 
Kludne sa pripojte komentárom 8)
Táto moja nepravidelná rubrika sa volá:


Zamyslený havo 8)



Téma: Rok 2013



Rok 2013 mi priniesol mnohé skúšky, dobrodružstvá, zážitky, no i nové problémy, ktoré sa so mnou budú ťahať ešte aj do ďalších rokov.

1. S mojou vysokou školou to ide dolu vodou a to nie len čo sa týka mojich výsledkov. Zase chcú od nás ďalšie prachy. Celý systém ide do prčíc. Niežeby sa mi predtým extra chcelo chodiť do školy, ale teraz sa mi už hnusí čo i len na raňajšie vstávanie pomyslieť. Som už znechutená a jediným svetlým bodom sú moje kamošky-spolužiačky. Z bakalárskej práce nemám napísanú ešte ani čiarku a stále ma čaká niekoľko opravných skúšok.
2. Ďalším katastrofickým bodom v mojom živote je moje zdravie. Dá sa povedať, že ja už ani nemám zdravie, lebo beriem 14 tabletiek denne a aj tak mi je zle. Keby sa mi choroba aspoň nejako ustálila a ja by som mohla normálnejšie fungovať, tak nič nepoviem. Som strašne unavená z liekov, mám depresívnu a pesimistickú náladu, som nesústredená, nič ma nezaujíma, ledva chodím von a keď už som s priateľmi, tak som ako duch. Je zo mňa nedobrovoľná vegetariánka a už mi krkom lezú cestoviny, praženica a zemiaky. Vážte si, čo máte, lebo odrazu môže nastať taký zlom, že budete doslova nenávidieť svoj život.
3. Moja blogerská aktivita je posledné 2 mesiace v hroznom stave. Je za tým moje zdravie, ktoré ovplyvňuje moju náladu. Za december som ešte neprečítala jedinú knihu. Mám doma 3 RC, tak dúfam, že do konca roka sa mi podarí dočítať aspoň Moje sladké 16 storočie, čo sa mi naozaj páči, ale na čítanie v poslednej dobe proste nemyslím. Ani som nesplnila moju výzvu na rok 2013. Z plánovaných 100 mám prečítaných 86 kníh. Na Vianoce som dostala 5 kníh, z čoho mám naozaj radosť, lenže mám v knižnici aj také knihy, ktoré som dostala ešte na minulé Vianoce a stále som ich neprečítala. To ešte nehovorím o požičaných knižkách. Dievčatám tu strážim niektoré knihy už skoro rok, čo je pre mňa proste nepredstaviteľné.

4. Silvester strávim sama doma so psom! To je čistá katastrofa!!! Už roky som na Silvestra vždy s priateľmi niekde v podnapitom stave a vždy sme sa super zabavili. Teraz mám však aj zákaz alkoholu kvôli môjmu stavu a liekom a všetci moji priatelia už majú program. Rodina je na chate a ja som si vybrala byť doma. Naozaj som však nepredpokladala, že nakoniec budem sama doma utešovať môjho psíka, ktorý má panický strach z petárd. Asi sa tu od samoty už obesím.

Keďže nemám pre vás prichystanú žiadnu recenziu a meme sa mi takto na koniec roka zdalo príliš fádne, tak som si chcela trochu vyliať srdce a porozprávať vám, ako príšerne sa teraz mám 8D

Nepotrebujem ľútosť ani nič podobné, len si na Nový rok strašne prajem, aby konečne už prišiel a ukončil tento debilný rok 2013.

P.S.: všetkých vás strašne lúbim a ďakujem, že čítate a chodíte na môj blog, každý komentár mi rozžiari tvár a v týchto časoch to naozaj veľmi potrebujem, ďakujem vám za všetko 8)



 E_V_E

Komentáre

  1. Tak pekný rok 2014 a nech si ho užiješ viac ako tento. Skoré uzdravenie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh, tak to ma mrzí, že je ti takto na nič... Hádam ten ďalší rok skutočne bude lepší a všetko sa vyrieši.:)
    Btw: Moje sladké 16. storočie by som si aj chcela prečítať. *_* Snáď sa podarí.:D
    Btw2: Aj moja mačka sa všetkého toho strieľania hrozne bojí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, dúfam aj ja 8)
      Zatiaľ sa kniha číta dobre, je to fajn nápad, ktorý už je síce tisíckrát spracovaný vo filmoch, ale číta sa to dobre 8)
      Všetky zvery sú poserovia 8D My bývame dokonca v centre mesta, takže môj pes je extra citlivý, práve sa schováva v rohu mojej izby za stolom 8D

      Odstrániť
  3. Tak to nech sa čoskoro vyliečiš...Choroba mi lezie hore krkom , ale ja to mám o to ľahšie ža ja sa o nej iba učím a zatiaľ mám zdravie ok :-) Moje sladké 16 storočie už mám úspešne za sebou a je to...také zlaté :D Prídem ťa pozrieť ! :D Ale nie, daj vedieť keď sa ti bud lepšie aby som sa mohla konečne stretnúť s nejakým iným blogerom ako je Lila a Lela :D Je to deprimujúce že nikoho nepoznám :D . S tou aktivitou na blogu sme na tom podobne-ved vieš :D A tak želám krajší rok 2014 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 8) No dúfam, že nejaké to stretko už vyjde! 8P

      Odstrániť
  4. Mici (to oslovenie si nevšímaj, oslovujem tak skoro každého už posledný mesiac aj pol a z nejakého dôvodu mi to príde ako dôverné oslovenie pre blízke osoby. A tak. (zase úplný odklon niekam inam...zase.)) , nový rok je tu na to aby tento nanič rok šiel konečne do prdele a aj tak. Hoď všetko za hlavu, kým je ešte čas. Ja nemôžem, mne to moja debilná povaha nedovoľuje, lebo sa samovražedne zaoberám všetkým čo som v minulosti spôsobila a čo sa mi stalo. Ak si jeden z tých ľudí, ktorí sa takto týra, tak to máš pekne na...vieme na čo.
    Ide o to, že... (matka hovorí, že to je moja detská naivita) akosi vždy verím v lepšie zajtrajšky. Síce sa tvárim akoby mi zvonil umieračik ale ak ide o šťastné konce som o nich presvedčená. Skalopevne som presvedčená, že všetky lieky sú vlastne na jedno brdo a v istom bode už človeku nepomôžu aj keby ich mal pohltať 20 rôznych. Zase odbočka, kde som...nejako sa mi toho chce napísať veľa ale zjednoduším to na fakt, že som si istá, že sa tvoj stav bude zlepšovať. Ono sa to zlepšuje už len tým, že nie si v stave, kedy po ľudoch hádžeš od zúfalstva vázy a také dačo pretože ja by som to asi robila.
    Z toho čo si napísala mi to príde akoby si uviazla v nejakom "stave ničoho". Hej, to mi príde povedomé a áno, vtedy ide človeku desne o nervy ale nakoniec vždy príde ten nevyhnutný obrat. A okrem toho prichádza nový rok, čo je najlepší čas na obrat. Niekam inam
    Je fakt, že tento rok stál úprimne totálne za hovno a že mám občas pocit, že to celé ide do sračiek ale...ide iba o to dožiť sa leta! Proste! :D

    Tak teda v bodoch

    Nakoniec sa dáš dohromady.
    Pes je náhodou super spoločnosť. Ja tento rok netradične oslavujem v kruhu ľudí, ktorých ani nebudem poznať a to nemám v láske, proste sú mi davy nepríjemné. Niektorích síce budem poznať ale v porovnaní s tým hurhajom psa dokonca závidím. A prinajhoršom sa to všetko môže zobrať ako skúsenosť (hm, ako pre mňa tak aj pre teba. Len ja bude v tom pekle a ty so psom. Super sa to vymenilo, zaujímavé) ktorú prežiješ.
    Držím palce so školou, ani nevieš ako (ak už je to také zlé trochu svoj pohľad na to zúž iba na bod spolužiaci, väčšinou pomáha, keď sa zameriaš iba na to). Ja sama keď si spomeniem na Devil, žalúdok zaprotestuje a hlava sa točí. A s bakalárkou ti tu držia palce moji rodinný príslušníci, ktorí ju už majú za sebou (pýtajú sa čo toľko píšem tak som im zhruba načrtla čo sa deje a oni už súcitia. Snáď ti to nevadí). Vraj sa máš na čo tešiť.

    A bože nerob si z tých kníh TAKÚ veľkú hlavu. Zapamätaj si, to najhoršie čo môžeš spraviť, je dosadiť to čo ťa baví za povinnosť (tá pravá sa teraz ozýva, hmmm)
    Vlastne chápem, že teraz nebaví. Ani mňa už veľmi nie, keď sa na to teraz pozriem (ťažko s tým, dve tri dobré knihy a teraz ma tu čaká to...čoho je veľa. prešla ma troška chuť. nevravím o tom, čo mi zostalo z leta a ešte som sa nad tým nezamýšľala). V takom momente treba vypnúť. (to ja robím často.)
    A netráp sa s tým. Ja by som sa ani neurazila keby si si tú moju knihu nechala. Aj tak momentálne nebude čas ísť na poštu. :D

    Prajem veľa zdravia, nervov, lásky a šťastia v novom roku. Ty to nakoniec všetko dáš. A potom si môžeš povedať, že si omnoho väčší bojovník ako Harry Potter a všetci herci z Hier o tróny a Hunger Games! ;D


    [A nech sa rok 2013 odjebe do hrobu...(to som si nemohla odpustiť). ]

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8D 8D 8D Ty ma vždy vieš tak pekne úprimne rozosmiať 8D
      Ďakujem za povzbudivé slová. Ak nejde o život, tak nejde o nič. - vraví sa 8D Neumieram, len je mi z toho "stavu ničoho" už zle.
      Dúfam, že prežiješ v pokoji Silvester, snaž sa neodkrágľovať tých cudzích ľudí, čo sa vkuse budú pýtať na nepodstatné detaily z tvojho života 8D
      Mám u seba 3 tvoje knižky 8D a mám pocit, že to bude už aj 3/4 roka, čo si mi ich poslala a stále som ich neprečítala! Vždy si vravím, že po RC to budú práve požičané, ktoré idem čítať, ale ono tých RC je odrazu viac a odrazu sa mi nič nechce, tak sa tu knižky sušia 8( Neberiem čítanie ani blog ako povinnosť, len je mi ľúto, že takto svoje lásky zanedbávam 8( ale hádam sa môj život v novom roku vylepší 8)

      Odstrániť
    2. Tak to ma nikdy neprestane tešiť. Aj keď si nikdy nie som istá, či moje slová budú mať presne taký účinok. O to viac ma táto veta potešila. :D
      Keď sa tieto múdrosti používajú v správnej situácii vôbec nevyzerajú ako tie vety, čo hovorí babka len tak do vetra keď má môjho lamentovania plné zuby. To sa mi páči. :)

      Ten stav pominie, to ti garantujem.

      Tam sa nikto nebude vládať pýtať na nič. Možno ani poriadne tancovať.
      Podľa mňa sa ma už budú snažiť opiť, keď sa matka vyparí a niektorí synovia matkiných kamarátok pretiahnuť. Vzhľadom k tomu, čo o týchto žúroch počúvam na každom rohu mi to znie desivo reálne. Asi vieš ako sa teším. Ale tiež to je ako miesto nevšedných zážitkov...hm..super útecha. A nee celkom ma zaujíma ako to tam bude.

      Hej, mne to trvalo tiež desne dlho a nemala som ani také dôvody ako máš ty. Moje tempo neovplyvnilo nič také a predsa som nepanikárila až tak ako ty. Lebo tie knihy nezhoria ak ich náhodou budeš mať u seba o minútku dlhšie. Nerieš to toľko (ja by som ti dovolila nech si ich aj necháš aj tak už nemám kam to pchať) :D

      "Ono sa to všetko nakoniec v dobré obráti! "
      Konečne som tú rozprávkovú vetu použila a dokonca jej vážne verím. Jaj, krásny pocit to je. :)


      Odstrániť
    3. 8) Určite nenechám, sú v top 10, ktoré budem najskôr čítať, len ešte aj v rámci tej top 10 nestíham 8D
      ďakujem 8)

      Odstrániť
  5. Prajem ti veľa zdravia :)
    Aj ja mám zdravotný problém, ale už veľmi dlho, takže každého Silvestra trávim doma a myslím si, že sa nato dá zvyknúť :)
    Už sa teším na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Och. Určite sa čoskoro uzdrav :)
    A z tých neprečítaných kníh si nič nerob, vieš koľko ich mám ja? Ani k tým tvojim som sa ešte akosi nedostala :D
    Tak zajtra budem na teba myslieť, tiež som doma :D Môj Silvester bude s Hobitom jednotkou... Ehm :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja už mám pre teba ďalšie pokračovanie Nočných lovcov! 8D
      Ďakujem 8)

      Odstrániť
  7. Doufám, že se ti v roce 2014 bude dařit líp :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prajem skoré uzdravenie a aby bol ten ďalší rok 100x lepší ! :)
    **
    merypolock

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tiež som nemala 2013 taký aký som si ho predstavovala, tak ten budúci bude hádam lepší. :) Šťastný nový rok 2014! Nech sa ti darí! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára