Zpěvavé léto #1



Túto Reading challenge usporadúva Syki.
Cieľom je, aby sme od júna do augusta prečítali nami stanovený počet kníh a pripojili nejakú pesničku.

Názov: Twilight sága - Krátky druhý život Bree Tannerovej

             *novela k románu Zatmenie (#3)
             *re-reading (knihu som už predtým čítala)
Autor: Stephenie Meyer
Hodnotenie: 98%
Recenzia: 1.6.2012                
Pesnička: Loreen - Euphoria

                                

- Túto pesničku som vybrala pre Bree. Melódia mi pripomína jej povahu, jej strach o milovaného a nakoniec aj jej smrť. A refrén "Euphoria" mi úplne evokuje pasáže z knihy, keď Bree opisovala chuť ľudskej krvi 8D
- Osobne sa mi táto pesnička veľmi lúbi, aj keď som Eurovíziu 2012 nepozerala, potom som si popočúvala všetky pesničky, ktoré tam odzneli a toto bola jedna z tých najlepších. Nakoniec aj vyhrala 8D 





E_V_E   

Komentáre