Zpěvavé léto #2



Túto Reading challenge usporadúva Syki.
Cieľom je, aby sme od júna do augusta prečítali nami stanovený počet kníh a pripojili nejakú pesničku.

Názov: Harry Potter - Väzeň z Azkabanu (#3)

                     *re-reading (knihu som už predtým čítala)
Autor: J. K. Rowling
Hodnotenie: 97%
Recenzia: 2.6.2012                
Pesnička: Leighton Meester - Words I couldn´t say 

                                

- Túto pesničku som vybrala kvôli jej textu. Nižšie som vám hodila jej preklad. Keď tie slová čítam, úplne si predstavujem Harryho, keď smúti za rodičmi. Či už je to po bojoch s dementormi, keď odpadáva a počuje nárek rodičov, keď umierali alebo iba keď o nich v duchu rozmýšľa. Úplne si viem predstaviť, že niektoré časti viet z pesničky hovorí on, iba v mužskom rode, samozrejme. Tie som vám vyznačila nahrubo 8) A tiež má pesnička krásnu pomalú a smutnú melódiu.
- Osobne sa mi táto pesnička veľmi páči, je taká ľahká, smutná, na také spomínanie alebo romantický tanec s chlapcom 8D 

Text:
V knize, v krabici, ve skříni
Na řádku, v písničce kterou jsem slyšela jedenkrát
Ve chvíli na verandě jednoho červnového večera
Když dýchám uvnitř měsíčního šepotu
Bylo to u špiček mých prstů
Bylo to na špičce mého jazyka
Byl jsi tam a já se nikdy nedostala tak daleko
Bylo to tam, svými pažemi jsem ovinula celý svět

A já to všechno nechala zmizet pryč

Co dělám teď, když jsi odešel?
Žádný záložní plán, žádná druhá šance
A nikdo jiný za to nemůže
Vše co mohu slyšet v tichu, které zůstává
Jsou slova, která nemohu říkat

Je tady déšť, který nikdy nepřestane padat
Je tady zeď, kterou jsem se snažila zbourat
To, co bych měla říkat prostě nemůže projít přes mé rty
Tak jsem se držela zpátky a došli jsme k tomuto

A teď je příliš pozdě

Co dělám teď, když jsi odešel?
Žádný záložní plán, žádná druhá šance
A nikdo jiný za to nemůže
Vše co mohu slyšet v tichu, které zůstává
Jsou slova, která nemohu říkat

Měla bych najít způsob, jakým ti řeknu jak jsem se cítila
Ale jediný člověk, kterému to dokážu říct jsem já

Co dělám teď, když jsi odešel?
Žádný záložní plán, žádná druhá šance
A nikdo jiný za to nemůže
Vše co mohu slyšet v tichu, které zůstává
Jsou slova, která nemohu říkat




E_V_E   

Komentáre

Zverejnenie komentára