Zpěvavé léto #3



Túto Reading challenge usporadúva Syki.
Cieľom je, aby sme od júna do augusta prečítali nami stanovený počet kníh a pripojili nejakú pesničku.

Názov: Twilight sága - Súmrak (#1)

                     *re-reading (knihu som už predtým čítala)
Autor: Stephenie Meyer
Hodnotenie: 95 %
Recenzia: 1.6.2012        
Pesnička: Puscifer - Undertaker 

                                      
                                
- Postava Jamesa - stopára mi bola veľmi sympatická, ako len Bad Boy postava môže byť 8D Preto som chcela venovať pesničku jemu. Hľadala som takú, čo by ho kompletne vystihovala, ale niekto to už našiel za mňa a vyrobil k tomu aj Fan video 8D Takže Jamesova pesnička, ktorá úplne vystihuje jeho povahu, krvilačnosť a záverečnú scénu s Bellou je Undertaker od Puscifer.
- Táto pesnička je naozaj zaujímavá a vedela by som si ju dať do playlistu 8D Má taký temný nádych, samozrejme, pripomína mi Jamesa 8D Je fajnová, ale počujem ju fakticky po prvýkrát 8D 





E_V_E   

Komentáre