I can be anyone... #1

Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???


Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!


Môj hrdina - Severus Snape

Prečo? - Túto postavu mám odjakživa veľmi rada a nevadí mi ani, že bol vždy pokladaný za zlého. Je to moja srdcovka.
Jeho deň - V 7. časti knižnej série Harry Potter dostal Harry od Severusa pri jeho umieraní jeho myšlienky do flaštičky. Harry ich vzal do mysľomisy, kde videl rôzne životné etapy Severusa Snapea. Bola tam pasáž, keď stál Severus pred Chrabromilskou klubovňou a hádal sa s Lily. Vtedy mu povedala, že už nevie, prečo sa s ním priatelí.
Čo by som urobila inak? - Ja by som na Severusovom mieste hneď vtedy povedala Lily pravdu! 
"Lily, prepáč, že sa chovám ako idiot, ale som do teba odjakživa zamilovaný. Prosím daj mi ešte šancu napraviť to." A možno by tak Lily nakoniec skončila so Severusom a nie s Jamesom 8D



E_V_E

Komentáre

  1. Moc hezký nápad, ráda bych se zapojila :)) mohla bych to zveřejnit na svém blogu?..samozřejmě s tím, že je to tvůj nápad ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné, budeme veľmi radi, keď sa zapojíš 8) je to náš spoločný projekt s Astesiou 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára