Temné vízie (#2): Posadnutosť

BOOK


Originál: Dark Vision - The Possessed (#2)
Autor: L. J. Smith
Vydavateľstvo: FRAGMENT, 2012
Čítané v jazyku: SK

Hl. postavy: Kaitlyn
Vedl. postavy: Rob, Gabriel, Anna, Lewis, Marisol, Joyce
Hl. záporáci: pán Zetes

Žáner?
fantasy - nadprirodzené schopnosti

Obálka?
Nepáči sa mi. Je rovnaká ako v predchádzajúcom dieli, len zelená a ešte ani tá zelená sa mi nelúbi 8D

Strany?
242 strán deja + venovanie

Filmové spracovanie?
Nie.

Má pokračovanie?
Je pokračovaním 1. dielu - Zvláštna sila a má aj 3. diel, v origináli - The Passion.

O čo ide?
Skupina stredoškolákov nadaných paranormálnymi schopnosťami musí po odhalení desivých skutočností opustiť Zetesov inštitút, kde ich školili. Ale kam ísť, aby ich pán Zetes nenašiel? A ako jeho aktivity zaraziť? Jedinou nádejou je nájsť biely dom zo spoločného sna. Okrem iných problémov však potrebujú vyriešiť aj vzájomné vzťahy. Gabriel sa zmenil. Kaitlyn to desí, no zároveň priťahuje. Lenže v pätách majú niekoho, kto je ako oni…

Humor?
Niektoré narážky chlapcov. Ale veľmi málo.

Nuda?
Musím priznať, že väčšina čítania bola pre mňa utrpením.

Láska?
Veľmi divná. Gabriel bol, samozrejme, úžasný 8P, ale Kaitlyn naďalej ostala pri Robovi aj keď cíti dačo aj ku Gabrielovi, no proste divný trojuholník, ktorý ani nie je typickým milostným trojuholníkom, lebo Rob mal ešte aj ku koncu knihy divné postoje k tomu celému. Nelúbilo sa mi to.

Akcia?
Sem-tam ku koncu.

Napätie?
Pri Gabrielových "vyhladovaných" stavoch. Tie jeho "upírske" stavy sa mi lúbili 8P
(upíri = iba prirovnanie, nenachádzajú sa v knihe)

Smrť?
Nejaké nevinné obete tam sú.

Koniec?
Pre mňa smutný, lebo mi odišla moja láska! 8D A vráti sa až v ďalšom dieli!
Ale inak bol ten koniec fakt divný, zdal sa mi akože len tak, aby dačo bolo.

Čo som čakala?
Do čítania som išla s rezervou, lebo nejaké recenzie na ňu som už čítala, ale predsa len som čakala dačo viac.

Čo som dostala?
Tento druhý diel Temných vízií sa mi nepáčil. Bol chabý a nudný. Neviem ako vy, ale ja som sa 3/4 knihy nudila a jediným pozitívom bol Gabriel, ktorý prešiel do temnejšej a zaláskovanej postavy 8)
Nad Kaitlyn som čím ďalej len krútila hlavou a hovorila som si: "Čo vlastne to dievča robí?".
Hlavní hrdinovia sa iba potulovali po celom svete a hľadali ten nezmyselný Biely dom, ktorý mi prišiel úplne zle spracovaný. Nič tam nakoniec ani nebolo.
Málo akcie a aj tá iba tak ku koncu, keď už som jasne vedela, aký názor budem mať na knihu.
Keďže má séria aj tretí diel, tak vám teda odporúčam prečítať si aj tento druhý diel, aby ste vedeli nadväznosti, ale inak sa mi kniha fakt nelúbila. Iba Gabriel 8P 


100 ľudí, 100 chutí...
ale u mňa...  2 z 5 hviezdičiek



E_V_E   

Komentáre