What happened? - JÚL


Čo sa stalo na blogu za uplynulý mesiac?


JÚL


Tento mesiac som bola tiež celkom aktívna, čo sa blogu týka 8) Stihla som prečítať nejaké knižky, urobiť na ne recenzie, prispievať do meme - On my wishlist, v spolupráci s Astesiou sme vytvorili úplne nové meme - I can be anyone...
Tak pokukajte, ak ste niečo nečítali 8)


7. 7. 2012

- príspevok do sobotňajšieho meme - On my wishlist #3

14. 7. 2012

- príspevok do sobotňajšieho meme - On my wishlist #4

17. 7. 2012

- recenzia na knihu Temné vízie: Posadnutosť (#2)
príspevok do Reading challenge Zpěvavé léto #4

22. 7. 2012

- príspevok do sobotňajšieho meme - On my wishlist #5
- recenzia na knihu Kroniky Narnie: Lev, šatník a čarodejnica (#2)
- recenzia na knihu Kroniky Narnie: Princ Kaspián (#4)
- recenzia na knihu Kroniky Narnie: Dobrodružstvá lode Ranný pútnik (#5)

23. 7. 2012

- recenzia na knihu Šťastný princ
príspevok do Reading challenge Zpěvavé léto #5

26. 7. 2012

- príspevok do nového meme - I can be anyone... #1

27. 7. 2012

- recenzia na knihu Kroniky Narnie: Posledný boj (#7)

28. 7. 2012
- príspevok do sobotňajšieho meme - On my wishlist #6
príspevok do Reading challenge Zpěvavé léto #6

29. 7. 2012
- recenzia na knihu Emily Windsnapová: Tajomstvo Emily Windsnapovej (#1)



E_V_E   

Komentáre

  1. Posadnutosť si chcem aj ja prečítať. Len kedy sa mi naskytne príležitosť je otázne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No 1 diel bol pre mňa zaujímavejší 8) ale už čakám na 3. diel 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára