Knižný plán na rok 2013 #1




Organizuje: Neliss
Cieľ: Január - Zvoliť si 3-5 kníh, ktoré si určite chceme v 1. polovici roku 2013 prečítať. Zhodnotiť (ne)splnenie výzvy na konci júna.
              Júl - Zvoliť si nové knihy na prečítanie v 2. polovici roku 2013. Zhodnotiť (ne)splnenie výzvy na konci decembra.

Všetky príspevky sa budú nachádzať na TOMTO odkaze.

Rozhodla som sa zapojiť do tejto knižnej výzvy/projektu a vybrať si na prečítanie konkrétne knihy z mojej knižnice, ktoré som už čítala. Ide teda o knihy, ktoré si veľmi chcem zre-readingovať, no nemám na ne teraz čas. Preto som si zmyslela, že ak si to dám ako výzvu, tak sa hádam prinútim ten čas si na ne urobiť 8)

Január - Jún 2013

1. Výnimočná: Kristin Cashore
- Milujem štýl písania tejto autorky a takisto zbožňujem jej knihy. Výnimočná je jedna z mojich obľúbených kníh a ja si chcem znova pripomenúť dobrodružstvá hl. hrdinov.
2. Ohnivá: Kristin Cashore
- Na tejto knihe sa mi veľmi páčila hl. postava Vatra a autorka znovu vytvorila nádherný príbeh, preto si ho chcem znova pripomenúť.
3. Harry Potter a Ohnivý pohár: J. K. Rowling
- Milujem HP sériu a 4. diel je mojím najobľúbenejším, preto sa chcem zase vrhnúť do Trojčarodejníckeho turnaja a vrámci toho si pozriem aj filmovú adaptáciu.

4. Úsvit: Stephenie Meyer
- Twilight sériu mám veľmi rada a diel, keď je Bella konečne upírom a objavuje svoje schopnosti si chcem zase raz prečítať, pretože sa mi veľmi páčil. Prinútim sa aj k pozretiu filmovej adaptácie aj keď som v kine na Part 2 skoro omdlela strachom!


5. Hex Hall trilógia: Rachel Hawkins
- Hex Hall séria je jedna z mojich najobľúbenejších, pretože je nesmierne vtipná! Sophie a Archer sršia humorom a séria je plná nadprirodzených príšeriek, ktoré ja zbožňujem, takže sa pred vydaním spin-off knihy chcem dostať k re-readingu celej série, ktorú tvoria knihy: Čarodějnice z Hex Hall, Démon z Hex Hall a Bitva o Hex Hall.



Súhlasíte s mojím výberom? 
Chystáte sa na re-reading niektorých z týchto kníh?


E_V_E

Komentáre

  1. Vďaka za zapojenie.^^
    Och, re-readingy, kiež by som si na ne našla čas...xD Ohnivá a Výnimočná by za re-reading určite stáli, celý HP tiež...:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8) Diki za skvelý projekt 8)
      Ja som sa zapojila do re-readingu HP, ale nakoniec som sa nedostala ani za polku 1. dielu, pretože tu mám také veci, čo som ešte nečítala a chcela som, takže si toho HP musím nechať na inokedy 8P

      Odstrániť
  2. Ja som dnes akurát dočítala Ohnivú a bol to neskutočný príbeh, autorka nesklamala, ako vždy. Pod stromček som dostala aj Iskrivú, ale tú by som nestihla prečítať kým pôjdem na intrák a so sebou by som ju nechcela brať, aby sa náhodou nepoškodila, takže asi neskôr :/
    Ale výber kníh máš super, ja by som si tiež mala dať niekedy poriadny re-reading Harryho Pottera, predovšetkým siedmej časti, lebo pomaly neviem, čo všetko sa tam stalo :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež dostala pod stromček Iskrivú, už sa na ňu teším, len na ňu teraz ešte nemám čas 8)

      Odstrániť
  3. Hex Hall už konečne musím zohnať lebo zomriem od zvedavosti nad tou knihou...všetci, všetci zbožňujú tú knihu a ja chcem čítať niečo vtipné (okrem toho ked čovek začne písať musí sa obklopovať kvalitnou inšpiráciou, samozrejme). :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8D jednoznačne odporúčam, mne sa knihy veľmi páčili 8)

      Odstrániť
  4. hex hall chcem strasne precitat aj ja... len si to musim zohnat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetky spomínané knihy som už čítala, ale neváhala by som sa do nich znova pustiť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já už si strašně moc dlouho chci pustit do Výjimečné, potažmo do celé série. Ale stále nevím, jestli rovnou číst i jedničku ve slovenštině nebo až od druhého dílu :D To jsou problémy.. xD
    Jinak re-reading výše zmiňovaných knih taky časem plánuju, ale ještě nemám ani přečtenou trojku Hex Hall. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som ti radila najprv 1tku a potom 2ku, neviem aký je problém s českou Výnimočnou - ja ju mám doma po česky 8D a 2ku a 3ku po slovensky, fakt je mi to jedno a nemyslím si , že by v tom bol nejaký extra rozdiel, takže je to na tebe, ale určite neváhaj, pretože séria je skvelá 8)

      Odstrániť
  7. Skvělý výběr :-) Sérii hex hall bych ráda dočetla, první díl byl skvělý. A na re-reading twilight ságy se chystám taky během letoška, ale já bych si ráda přečetla znovu celou sérii.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nemám moc nervy na Bellu 8D možno cez leto, keď bude viac času, tak si to dám celé znova 8D ale zatiaľ mi bohato stačí Úsvit 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára