Pikaču vyberá... #1



Keďže zbožňujem Pokemonov a špeciálne Pikačuho 8P rozhodla som sa jeho pomoc využiť pri mojej neustálej dileme: Čo čítať?
Niekedy ma zachváti nuda, inokedy nedostatok času, ale keď konečne chcem čítať, neviem si vybrať. Preto toto rozhodnutie nechám na Pikačum a na vás. 
Do komentárov mi napíšte 1 knihu z nasledujúcich. Kludne napíšte aj prečo ste vybrali práve tú. Koľkokrát sa knižka v komentároch objaví, toľko hlasov bude mať. 1 hlas pôjde aj od Pikačuho (teda odomňa). Knižku s najväčším počtom hlasov budem  musieť cez nasledujúci týždeň prečítať. Preto sa bude toto meme objavovať vždy v nedeľu
Takýmto spôsobom si chcem zaručiť, že každý týždeň prečítam min. 1 knihu! Ale keďže som vždy nerozhodná, ktorú mám čítať skôr, tak potrebujem vašu pomoc 8)







Berte do úvahy:
1. Mám nasledujúci týždeň skúšku.
2. Črepiny duší mám ako jediné po slovensky, zvyšok česky.
3. Ja sama sa prikláňam skôr ku knihe Zaklínačka, pretože má menej strán a dobrú tému. - 1 hlas

Komu dáte svoj hlas vy? 8)


Toto "meme" vzniklo vďaka jednej FB diskusii, kde mi pár ochotných ľudkov pomohlo s poslednou mojou nerozhodnosťou pri výbere. Na čítanie mi vybrali knihu Banka tiel: Darcovia. Práve ju čítam a je úplne úžasná 8) Odteraz sa bude meme objavovať pravidelne 8)


EDIT: S prehľadom vyhrala Zaklínačka, ale Delirium jej celkom šlapalo na päty, takže ho asi zaradím aj do ďalšieho príspevku. Ďakujem krásne za komentáre 8)


E_V_E

Komentáre

  1. Zaklínačka! Skvělý název a chci pak recenzi. :)) :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Název meme mě docela pobavil, ale teď k hlasu. Můžeš si přidat hned dva (píšu i za Hanču) a to na Zaklínačku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Povolání: Zaklínačka. Proč? Protože se na ni taky chystám :D
    A super nápad :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kým dopadnem! Je to skvělá kniha (i spisovatelka), vůbec jsem se u ní nenudila a je i originální - taková se v poslední době nenajde ;)) a je navíc lepší jak Delirium :) ...moc pěkný článek;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ať je to trošku zajímavější :D Já hlasuju pro Delirium, mě se ta knížka moc líbila a jsem zvědavá co na ni řekneš :)
    Pikaču vyberá je opravdu vtipný název :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, super nápad.:D
    Hlasujem za Kým dopadnem, to je úžasná kniha a tiež jediná, ktorú som z nich čítala.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty si zlato, ja som ti chcela šupnúť Zaklínačku, ihneď ako som ju uvidela a ty ešte povieš, že sa k nej prikláňaš, no Zaklínačka je jasná voľba! :D
    Veľmi dobré meme, toto ma potešilo, u mňa v mojej nerozhodnoti velice aktuálne. A Pikaču je sympaťák. x)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zaklínačka!
    Ráda bych si ji sama přečetla, tak chci recenzi, abych věděla, jestli to nebude ztráta času. :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Rozhodovala som sa, či dať hlas Kým dopadnem alebo Delírium... Ale dávam hlas Delírium, aj keď neviem, aké je to v cz preklade :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jsem pro Delirium, protože ta kniha mě dostala.. sice měla trošku delší rozjezd, ale ten konec.. to dokonalá kniha! Těším se až si přečtu pandemonium :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já hlasuju pro Delirium...knihu jsem dostala od kamarádky k Vánocům a už mám doma i druhý díl jako výhru od CooBoo. Ještě jsem se ke knížce sice nedostala, ale jsem na ni dost zvědavá a zajímá mě tvůj názor. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vyberám si teba... Zaklínačka... :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. necitala som ani jednu, ale osobne by som si vybrala crepiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ak môžem, tak sa do tohto meme zapojím na svojom blogu (samozrejme, odkaz na teba uvediem) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára