I can be anyone... #29



Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???



Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!


Môj hrdina - Harry Potter
Prečo? - Kvôli jeho špeciálnemu prepojeniu s Voldemortom.
Jeho deň? - V 5. dieli série - Fénixov rád, keď videl Voldemortovými očami, prenikal do jeho mysle bez toho, aby to chcel alebo ovládal, cítil jeho stavy a emócie.
Čo by som urobila inak? - Ja osobne by som si to užívala 8D Dozvedela by som sa, čo robí, aké má plány, naučila by som sa tú oklumenciu, aby som mu vedela do mysle prenikať naschvál. Veď priateľov si treba držať blízko, no nepriateľov ešte bližšie, nie? 8D Navyše, ja mám Voldyho moc rada, takže by mi takéto spojenie s Pánom zla nevadilo, som ako Bellatrix 8P



E_V_E

Komentáre

  1. Skvělý článek! ...taky mám ráda Voldemorta, Harryho osobně moc nemusím ;)) jinak jsi to fakt dobře vystihla:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám rada aj Harryho 8) ale Voldy je úžasný pravý zloduch! 8P

      Odstrániť
  2. Voldy...byť v jeho hlave musí byť niečo super. Ja sama sa asi budem podobať na Belatrix v tomto ohľade ale Harryho, chudáka mi vtedy bolo dosť ľúto. x)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nooo ale brutálne sa to čítalo 8D

      Odstrániť
    2. To áno. :D
      Fú, okrem toho Harryho všade vidím.
      Asi si prečítam zase 4. diel. :D Ten si chcem už dlho prečítať okrem iného aj piaty.

      Odstrániť
  3. Človek, ktorý nemá rád Harryho Pottera, podľa mňa ani nie je človek. Len neviem, či by som sa chcela ocitnúť v jeho koži. To asi nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je fakt 8D ale už len to, počuť Voldyho emócie by bolo cool 8D preto sa mi veľmi lúbil 5. diel vo filme hlavne, psychicky labilný bol celý Harry vtedy 8D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára