Šílenství obálek #14


Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať série Ríša temnoty...






Obálky tejto série sú podľa mňa príliš preplnené. Tvár, symboly, dym, veľký nadpis - mne by stačil veľký nadpis v krásnom dyme. Ako sme si už mohli zvyknúť, na každej novej knihe od L. J. Smith nesmie chýbať pripomenutie, čím sa preslávila. Keby to dali aspoň dozadu, poviem O.K., nie, oni to natrepú na hlavnú stranu. Čo sa mi nesmierne páči, je ten dym. Je to také kúzelné a estetické. Taktiež veľký názov, jablko a oheň. Aj keď prvá obálka vyzerá ako nepodarená kópia Twilightu, videla som aj horšie obálky. Oceňujem očíslovaný chrbát knihy, ktorý vždy pomáha pri zorientovaní v sérii.


1. miesto: Prekliate sestry #2
2. miesto: Tajomstvá upírov #1


Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?


E_V_E

Komentáre

  1. Tak, tak súhlasím, aj mne sa viac páči obálka druhej časti a tá prvá, to jablko mi tiež pripomína Súmrak :) Ale ináč páčila sa mi, ale k druhej časti som sa ešte nedostala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mohlo to byť trošku viac prepracované, alebo nechať len názov v dyme a s tou kočenou...už tam je toho veľa, inak knihy dobré 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára