Knihobraní #13

by VeEee

13. Kniha, kterou si závidím

25. června - 26. června
Jsou věci, na které jsme hodně pyšní, mezi takové můžou patřit i knihy. Vyberte jednu, kterou si závidíte, se kterou se klidně i vytahujete.




Som nesmierne hrdá na to, že sa môžem chváliť vlastníctvom kníh zo série Hex Hall. Séria je vydaná len po česky a mnohí mi ju aj závidia. Som veľmi rada, že ma ku kúpe kníh presvedčili recenzie českých blogerov, táto séria je úžasná! Archer a Sophie ma nie jeden raz rozosmiali a strávila som pri čítaní krásne romantické aj napäté chvíle. Som rada, že ich mám doma 8)





E_V_E

Komentáre

  1. Tak to ti teda závidím :)
    Počula som, že sú dobré

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuto sérii bych si jednou ráda přečetla. Vypadá to zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hex Hall! ♥♥♥ Ale je mi trochu smutno z toho, že už je konec... :( Upřímně se mi po Crossovi a Mercerové stýská! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne 8) Som rada za apin-off, ale teraz musím na 2. diel čakať dlho...

      Odstrániť
  4. To ti rozumiem a tiež si závidím :D Hoci ešte stále mám tie tvoje doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Včera jsem si konečně koupila 2.díl, takže ten 3. ti závidím. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 2. diel sa mi páčil najviac, aj keď samozrejme všetky sú super 8)

      Odstrániť
  6. Já ti je taky zavidím! Sice jsem je už četla, ale bohužel je nemám doma:(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Božéé... Tuhle sérii mi nepřipomínej! :D Miluju ji a nezávidím ti ji, mám ji doma. :D Je božská. A jsem nesmírně ráda, že se "musím" už potřetí vrhnout na první díl, protože jsem zatím nenapsala recenzi. Jaká to "smůla". :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nemůžu uvěřit, že u vás nevyšly takhle boží knihy! o_O Ta série prostě nemá chybu.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Celou HexHall mám doma a jsem za to fakt ráda, protože je úplně úžasná! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára