Predstav si... víťaz



V rámci projektu Predstav si... sme vám s Maťou pripravili súťaž, ktorá dnes končí. Na konci nájdete víťaza, ktorého som vybrala, no ešte predtým som vám pripravila vaše odpovede, ktoré sa mne zdali najvtipnejšie, najbližšie ku mne, proste sa mi najviac páčili 8)


1. Autorka Twilight série S. Meyerová si od teba pýta radu, názor, poznámku k jej slávnej upírskej sérii. Čo by si jej poradila, vytkla, či nechala opraviť v jej knihách?

MischaS_ - Přidala bych Belle nějakou soudnost a mozek.
Lea - Chování Belly. Strašně mě vytáčí holky, které se chovají jako by bez chlapa nedokázaly udělat ani krok.
Simone Sipriano - Kázala by som jej prepísať celý druhý diel, tak, aby mi tam nechala Edwarda!! :D Ale nie, nevytkla by som jej asi nič, ale uvítala by som dokončenie Midnight Sun.


- Trblietanie a Bella sú vaše najväčšie problémy. Dracula forever 8D 


2. Balí ťa bohatý a úžasný Christian Grey, chce si ťa vziať a vybudovať s tebou rodinu. Jedinou podmienkou je, že sa musíš podrobiť a podpísať zmluvu o tom, že ťa raz za čas môže popri sexe zbiť. Obetovala by si časť svojej slobodnej vôle, len aby si mohla prežiť relatívne skvelý život s ním?

MischaS_ - Asi ne, nesnáším, když mi lidi kecají do toho, co mám kdy dělat. Takže bych to s ním moc dlouho nevydržela.
JuliaR - Ne, ani náhodou. Neudělala bych něco, čeho bych se pak každou noc bála. Navíc mě nepřitahuje. :P Jako silná žena bych ho odmítla na plné čáře.
Mara - Na toto zrejme nie je iná odpoveď: Och Ježiš marja áno ! :D Raz za čas to prežijem ! :D
Wayll - Takže, především, Christian Grey je u mě cokoli, jen ne úžasný! :D Měla bych sto chutí mu jednu vrazit. Ale předpokládejme, že by byl. :) V tom případě.. proč ne? :D


- Viaceré by ste skôr nesúhlasili a zostali nezávislé, no niektoré by ste mu neodolali. Veľa z vás si myslí, že by ste ho dokázali zmeniť - veľa šťastia 8D


3. Celý svoj život si obyčajná dievčina, no odrazu ťa napadne démon a tebe povedia, že pochádzaš z dlhej línie lovcov a MUSÍŠ zabíjať nadprirodzené stvorenia bez ohľadu na to, či sa chovajú slušne alebo nie. Vládne filozofia, že všetko nadprirodzené je zlé a treba to vyhubiť. Čo by si robila?

AstesiaJa neviem :( jasné že proti zlu treba bojovať , ale neviem si predstaviť, že by som niekoho zabila....možno v sebaobrane náhodou..ale naschvál nie... keď by odo mňa vyžadovali výcvik, tak by som ním prešla a pomáhala im, no sama od seba by som nezabila....ved mám problém zbaviť sa hmyzu :D
Lenka - F*ck the system. :D Dělala bych jenom to, co bych chtěla a co přijde správné mně. :)
Suzanne - Nejdřív bych se je snažila přesvědčit, že ne všechno jiné je nutně špatné - s čímž bych pravděpodobně moc neuspěla. Pak bych se jich pokoušela zbavit - což by mi asi taky nevyšlo. Nakonec bych jim ukázala, že díky nešikovnosti a nulové fyzičce jsem ta nejméně vhodná osoba pro kariéru lovců nadpřirozené verbeže - a s tím by pravděpodobně souhlasili :)
Qee - Utekla bych, spojila se s dalšími "vyvrhely" a lidmi, kteří bojují za dobrou stranu a všechny lovce bych vyhubila. :-D


- Vy by ste väčšinou založili hnutia proti lovcom 8D Je dobré vedieť, že všetci milujeme fantasy príšerky!


4. Si vlkolak a každý mesiac zažívaš ukrutné bolesti pri premieňaní, ktoré nedokážeš ovládať. Zrazu sa objaví originálny upír Niklaus Mikaelson z Upírskych denníkov a ponúkne ti život hybrida (napoly upír a napoly vlkolak). Síce nikdy nebudeš môcť mať vlastnú rodinu a budeš prinútená poslúchať jeho, no zbavíš sa tých hrozných múk pri premieňaní sa na vlka. Čo by si si vybrala?

Simone SiprianoWe have a deal! Beriem, radšej hybrid ako nekonečné muky znova a znova po celú svoju dlhú existenciu. A najmä, ak by to bol Klauss. ;)
Lyn von Nightlight - Je na výber aj smrť? Radšej by som totiž umrela, ako keby som sa mala meniť na chlpatého, smradľavého vlka. Neznášam ľudí, ktorí sa menia na hocijaký druh divého zvieraťa. Mám z toho zimomriavky a pri predstave, že by som vypľúvala sliny s chlpmi, ma striasa od hrôzy.


- Čudujem sa, že veľa z vás tento seriál nepozná a nepozerá. Napraviť! 8P


5. Adrian Ivashkov z Upírskej akadémie je zase raz na mol opitý, nechce ísť domov a sťažuje sa na všetkých a na všetko. Čo by si robila v situácii, keby bolo na tebe, aby si sa o neho postarala a ako by si mu dohovorila?

VeronikaOstala by som pri ňom a tvárila sa, že ho počúvam a že je to strašne zaujímavé, čo vypráva :D
Suzanne - Já a opilý Adrian? Ne, neptejte se, co mě napadlo jako první. S opilými muži to docela umím, takže bych ho pravděpodobně úspěšně nasoukala do taxíku a odvezla domů (a hrozně nenápadně se na něj v autě mačkala, když bych mu dělala přednášku:)
Mara - neviem či by som sa náhodou naňho nevrhla :D Ale zrejme by som mu zalepila ustá nech mlčí a dáko ho dopratala do mojej ehm jeho postele :D
Leonie - Opila by som sa ním :D ale len do istej miery, aby som si na všetko pamätala :D veď kto vie, až kam by sme sa dostali?? :D
Wayll - "Zlatko, ke mně nebo k tobě? Třeba v noci aj něco bude..." *vyzývavé zvedání obočí* No a když bych ho odvedla domů, nechala bych ho tam a druhý den tvrdila, že o ničem nevím a že se mu něco zdálo. :D
Lyn von Nightlight - Ja by som z neho bola tak mimo, že by mi bolo jedno, aj keby sa sťažoval na suché rožky a gumené medvedíky. Aj tak by som ho počúvala a pri tom by som to možno nevydržala a začala ho nenápadne vyzliekať :D


- Pri odpovediach na túto otázku som sa vždy riadne nasmiala, pretože skoro všetky ste na Adriana totálne nadržané 8D


6. Na ktorej strane by si bola, ak by si sa mala priamo zúčastniť bojov za Rokfort proti Voldemortovi? Obetovala by si život za Harryho Pottera ako mnohí pre tebou alebo by si bojovala za čistokrvnosť a moc popri Voldemortovi?

MischaS_ - Hej! Já jsem 100% Team Voldemort :*
Lenka - Seriously? Za Harryho Pottera a za Bradavice bych tam zemřela. -_- :)
Simone Sipriano - Na Harryho, ale určite by som sa nechystala ospevovať jeho jedinečnosť. A odišla by som s Dracom. ;-)
Lyn von Nightlight - Bola by som na svojej strane. Verím tomu, že by som mala dosť rozumu a odpratala sa z ich dosahu čo najďalej. Ale z tej diaľky by som určite povzbudzovala Harryho.
Dominica - Bojovala by som s Harrym, ale kto hovorí, že by som sa kvôli nemu obetovala? :D Nedala by som sa zabiť, to určite nie, chcela by som byť mocná čarodejcnica, ktorá by všetkých zachránila (áno Domča, snívaj ďalej :D)


- Tu je to rozdelené na také tretinky. Niektorí milujú zlo, niektorí dobro a niektorí by sa krčili v kúte, kým všetko neskončí 8D


7. Si bohatá, slávna a obdivovaná spisovateľka, ktorú uznávajú doma aj v zahraničí. Zrazu ti príde kopa nevraživých mailov/listov od fanúšikov, ktorí sú sklamaní z tvojho posledného knižného diela. Ako by si im na maily/listy odpovedala a ako by si sa cítila?

Timi - Určite by som sa zle cítila. Ale čo by som proti tomu mohla urobiť? Knihu by som odmietala prepísať a opäť vydať. To by bola úplna blbosť. Som si istá, že sa nájdu aj fanúšikovia, ktorým sa to páčilo a ja to robí predsa kvôli nim. Vždy sa nájdu hatery. Za to nemôžem.
Claire - Odpovedala by som, že toto sú moje diela, ak sú taký múdri, nech si píšu vlastné knihy. Ak sa im to nepáči, tak nech to nečítajú, ja som sa pri tom cítila dobre. Cítila by som sa hlavne zničene, lebo som veľmi veľa ľudí sklamala, no bola by som aj nasratá, veď je to moja kniha nie ich. Ak vedia lepšie, nech sa páči, očakávam.....
Jasmine - Neľutovala by som to. Proste som napísala niečo čo som cítila a potrebovala dostať z hlavy na papier. No nevravím, že by mi nebolo ľúto, že sa to fanúšikom nepáči. O to viac by som si vážila každého kto by na mňa nezanevrel. Ak by som však bola skutočne taká slávna, jednu slabšiu knihu by som si mohla dovoliť. :D A na maily by som odpísala hromadne, že ďakujem za názory, lebo kritika nemá zraniť ale posunúť ďalej. :)
Lucia Mihalová - cítila by som sa na figu, knihy sú ako moje deti, a každý rodič nesie kritiku ťažko... asi by mi chvíľku trvalo, kým by som odpovedala na maily v štýle "pracujem na náprave" :-D


- Všetci by ste sa cítili zle, ja tiež, ale skôr by ste si zobrali rady k srdcu a snažili sa vylepšiť, no nikdy nevyhoviete všetkým.



Ďakujem za vaše odpovede, všetky boli úžasné, vytiahla som len tých pár, čo ma zaujali najviac. Zapojilo sa vás až 27, za čo vám veľmi ďakujem 8) Určite ešte nejakú takúto podobnú súťaž vytvoríme. Rozhodnúť, kto bude víťaz bolo pre mňa nesmierne ťažké.

Nakoniec som vybrala:

Lyn von Nightlight




Víťazka si vybrala knižku Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad.
Gratulujem 8)


E_V_E

Komentáre

  1. Wáááááááááá :D normálne, že som vyhrala? :D To vážne? :D
    V živote som nič nevyhrala. :D
    Ďakujeeeeeeem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem. A odpovede sú perfektné. :-) Dokonca aj mne sa podarilo párkrát zaperliť. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára