What happened - NOVEMBER


Čo sa stalo na blogu za uplynulý mesiac?


NOVEMBER


Katastrofa. Čistá katastrofa.
Po tej nemocnici ma chytila taká depresia, že absolútne nečítam a nechodím ani na blog. Väčšinou pozerám seriály alebo chodím na skúšky do školy. Som zo seba veľmi sklamaná. Sľubujem vám, že to napravím.
Momentálne mám re-reading knihy Som roztrieštená a potom ma čaká Som zlomená, Moje sladké 16 storočie a Mesačné slzy, čo sú všetko recenzné výtlačky.
Do 100 prečítaných kníh za rok mi chýba ešte 14 kníh, čo silne pochybujem, že za mesiac dám a pritom som sa celý rok tak snažila, ach 8( Nevadí, dôležité je, že som sa k tej skvelej hranici pekne priblížila, keby nebolo choroby a školy určite by som to dala, ale budem realista a beriem to v poho 8)
Absencia meme je už extrémna a tiež som sa nezapojila do žiadnych vianočných tém/projektov, čo nechápem, lebo takéto veci milujem. Proste som nejako skĺzla z mojej aktivity a radosti z čítania kníh. Nazvem to potrebnou pauzou v mojom živote 8D Začínajúc dneškom sa budem snažiť nahodiť na blog aspoň každý 2. deň nejaký príspevok, aby som nabehla zase naspäť na svoj režim. Aby som vám to tu trošku spestrila, tak som sa zapojila do Vianočného hopu, takže večer čakajte súťaž 8) Príjemného Mikuláša prajem 8P


Recenzie
Chlapec Nikto #1
Serafína #1: Skrytá tvár
Búrka #1: Uväznený v čase


Projekty
Girl on Fire

                       
Tento mesiac som do svojej knižnice získala...


Výhra u Lenky

RC od AlbatrosMedia


Máte niektorú z týchto knižiek? Aký máte na ne názor? 8)


E_V_E

Komentáre

  1. Som zlomenú mám práve doma, zatiaľ sa mi páči. A Moje sladké šestnáste storočie by som veľmi chcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já myslím, že každého blogera jednou za čas postihne takováto "stagnace", tak si z toho nic nedělej, určitě v tom nejsi sama :) A nutit se do něčeho co nechceš je zbytečnééé :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne 8) Len je mi lúto, že oddychujem celý deň pri seriáloch a potom zabudnem totálne na blog. Alebo večer neotvorím knihu už vyše 2 týždne, už aby ma to rýchlo prešlo 8D

      Odstrániť
  3. Z toho si nic nedělej. Hlavně abys byla zdravá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Netráp sa nad tým - ja mám tiež niekedy také výpadky a to ani nemusím byť chorá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som buď super aktívna alebo total zanedbávam všetko 8D Už dlho sa ma drží tá horšia varianta bohužiaľ.

      Odstrániť
  5. Som rada, že si späť.
    Pekné knihy.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára