Na sociálnej sieti

BOOK


Originál: Na sociálnej sieti (slovenská tvorba)
Autor: Eva Martinovičová
Vydavateľstvo: IKAR, 2013
Čítané v jazyku: SK


Hl. postavy: Anna
Vedl. postavy: Peter, Milan, Ezop
Hl. záporáci: chlapi

Žáner?
román pre ženy

Obálka?
Zaujala.

Strany?
122 strán deja

Filmové spracovanie?
Nie.

Má pokračovanie?
Nie. Patrí k edícii Príbehy z kabelky.

O čo ide?
Anna po nečakanom rozchode s partnerom prepadla četovaniu v nádeji, že nájde spriaznenú dušu. Na sociálnej sieti spoznala muža - vzdelaného, vzrušujúceho, ale so zatajenou identitou. Vďaka nemu sa Anna mení z racionálnej manažérky na trpezlivú, tolerantnú a vášnivú ženu.
Na sociálnej sieti je príbeh o hľadaní lásky, životných hodnôt aj o nájdení samej seba, plný bolesti, túžby, vášne a erotiky. Príbeh o tom, ako dlho a ťažko sa rodil vzťah dvoch ľudí poznačených minulosťou. Anna je napokon šťastná, no pochybnosti zostávajú. Podarí sa jej zmieriť s tým, že Ezop trávi čas s neznámymi ženami na sociálnej sieti? Je muž, ktorého miluje pre ňu naozaj ten pravý?

Humor?
Nie, skleslosť a depresia.

Nuda?
Vždy, nemalo to plnohodnotný dej.

Láska?
Nie, to nebola láska.

Akcia?
Nie.

Napätie?
Nie.

Smrť?
Áno.

Koniec?
Nedôležitý.

Čo som čakala?
Kniha ma zaujala názvom. Chcela som niečo podobné knihe Tweetni mi! a Loviť alebo nebyť. Dúfala som v nejaké blogerovské myšlienky a zaujímavé vzťahy.

Čo som dostala?
Nič. Kniha mi nedala vôbec nič. Nemalo to dej. Hl. postava opisovala svoj život a vzťahy s mužmi, že aký má zničený život, ako ju nikto nemiluje, ako ona chúďa musí toto a hento a chlapi sú svine... samá depresia, nuda a pesimizmus. Možno nejakým 40-50 ročným ženám, ktoré majú podobné problémy by sa na tom niečo páčilo, ale rozhodne to nie je pre moju vekovú kategóriu a ani pre nikoho, kto má v živote lásku. Prečítala som to síce za 2 dni, ale len za to, že je to tenká a malinká kniha a vždy som dúfala v nejaké to zlepšenie. Nič neprišlo. Zo zvedavosti si požičiam od kamošky ešte nejaký takýto "príbeh z kabelky", že či je všetko také depresívne, ale peniaze by som do toho neinvestovala.
Autorka je podľa popisu "koučka a lektorka", takže predpokladám, že to mala byť nejaká motivačná literatúra o nájdení seba samej, ale asi som v živote príliš šťastná na to, aby som potrebovala rady do života cez depresívnu 40 ročnú zatrpknutú hl. hrdinku tohto príbehu 8D


100 ľudí, 100 chutí...
ale u mňa... 1 z 5 hviezdičiek




E_V_E

Komentáre

  1. Od tejto autorky som už videla veľa kníh, ale ani jednu som našťastie nečítala, pretože ma to vôbec neláka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som chcela vedieť PREČO sa tieto kabelky a evitovky vydávajú, čo na nich ľudia vidia, sú také dobré? zatiaľ ma nepresvedčili 8D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára