What happened? - november a december


Čo sa stalo na blogu za uplynulý mesiac?


NOVEMBER a DECEMBER


Zase meškám, ukameňujte ma 8( Ale... namiesto toho, aby som sa učila na skúšku na štvrtok, robím príspevok... pokrok! 8D Je chabé, že som za 2 mesiace zvládla len 1 recenziu a že meškám so 4 RC, ale na moju obranu... mala som predtermíny v škole, boli Vianoce, na Silvestra som bola na chate a bola som chorá. Aj teraz som chorá, od Silvestra vraciam ako na bežiacom páse 8D Pozitívum bude, že keďže od bolestí nič nejem, tak zase schudnem 8P Proste hľadajte aj v zle nejaké to dobro 8D
Čo sa týka knižiek, som nadšená z rozrastania mojej zbierky kníh 8) To že nestíham čítať je vec druhá, ale budem sa snažiť. 14teho mi končí 2. skúška a potom mám až 12 dní na ďalšiu, takže by som chcela vtedy prečítať aj dačo neškolské 8)
Súťaž u mňa vyhodnotím tento týždeň, ešte dnes sa stále môžete zapájať. Súťaž na Ceruzke stále prebieha a dúfam, že sa nájdu nejaké poviedky. Zatiaľ smutne konštatujem, že sa nezapojil poviedkou ešte nikto 8( Ale verím, že nejaké nakoniec dostaneme 8)

Na čo sa teším v roku 2015?
- na oslavy: 1.2. mám 23. narodeniny
- na ukončenie 4. ročníka VŠ
- a na intenzívnejšie čítanie a blogovanie 8)

Prajem vám šťastný Nový rok 2015, nech je lepší a úspešnejší ako ten predchádzajúci.


Recenzie
Divergencia #3: Experiment

Meme
-

Projekty
Bibliotéka 2014
Vianočná súťaž
Moja výzva na rok 2015


V týchto mesiacoch som do svojej knižnice získala...

výmena

výhra u Sue

nákup na Bibliotéke 2014

Vianoce 2014
- horný rad je z literama.sk (ešte chýba UA 3, ktorá musela ísť na reklamáciu, ale príde tento týždeň)
- prvé dve z dolného radu sú z gorila.sk, Sabriel je z bazos.sk, posledná je prekvapko od maminky 

  
Máte tieto knižky? Aký máte na ne názor? 8)


E_V_E

Komentáre