What happened? - marec a apríl


Čo sa stalo na blogu za uplynulý mesiac?


MAREC a APRÍL

V týchto mesačných zhrnutiach mám pomaly, ale pravidelne viac fotiek pribudnutých kníh ako textu 8D Teším sa, že mám vždy nové knižky, ale kedy to budem akože čítať? Ale mne niekedy stačí 1 absolútne skvelá kniha, ktorá ma vtiahne do čítania natoľko, že všetko ostatné odkladám. Ale už som sa naučila, že niekedy sú povinnosti dôležitejšie ako čítanie (!čo som si to dovolila povedať?).
Začalo sa škaredé obdobie. Je to obdobie zápočtov, seminárok, skúšok, práce, mojich alergií ...a to so sebou prinesie aj menej čítania.
Chcem mať deň, keď budem všetko stíhať a zároveň sa z toho fyzicky aj psychicky nezrútim. Mám teraz zlé obdobie. Vkuse som unavená, chorá a zahltená školskými učebnicami a poznámkami. Nebaví ma to a odsáva mi to energiu aj na blogovanie a čítanie. Veľmi dúfam, že tomu bude čo najrýchlejšie koniec, lebo ma klepne 8D

Recenzie
Ukradnuté sny #3: Tŕnistý bozk
Projekt manželstvo #1
Solitaire

Meme
Šílenství obálek #43

Projekty
-

Tieto mesiace som do svojej knižnice získala...

výmena cez FB

kúpa od Lii

nákup cez bazar.sk

nákup cez FB

RC od AlbatrosMedia


Máte tieto knižky? Aký máte na ne názor? 8)


E_V_E

Komentáre