Šílenství obálek #44

Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať kníh zo série Som roztrieštená..




Tu je asi jednoznačné, že ohnivá kočena je úplne naj! Veľmi sa mi páči ladenie do červeno-oranžovej a modelka má konečne normálny výraz. Je veľká škoda, že 3. diel nie je vydaný aj v slovenčine. To mi ale nezabránilo doplniť si sériu o takúto krásku. 1. diel sa mi páči kvôli tomu rozbitému sklu a na 2ke sa mi páči farba. Tam trochu znetvorili výraz modelky, takže mi to píli oči, ale inak sú všetky obálky pekné. Irituje ma však obrovský názov knihy, ale dá sa na to zvyknúť. Podľa mňa však zbytočne ubrali priestor na obálke. Stále však pre mňa ostáva naj pôvodná obálka s kočkou v bielych šatách 8) No ohnivka 3. dielu jej slušne šľape na päty.


1. miesto: Jsem rozohněná
2. miesto: Som roztrieštená
3. miesto: Som zlomená


Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?


E_V_E

Komentáre

  1. No súhlasím s tebou. Obálka tretej časti je najkrajšia, najhoršia je podľa mňa obálka dvojky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto jsem bohužel nečetla, ale se vzhledem obálek jsme na tom úplně stejně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa najviac páči obálka roztrieštenej. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára