Obálková vojna #11


Autorkou meme je Maťa.

Úlohou je každý pondelok porovnať obálky nejakej knihy z rôznych krajín.

Dnešný príspevok sa bude týkať knihy: 
Pod nekonečnou oblohou #2 - Putovanie večnou nocou

Česko
Nemecko
Španielsko
Slovensko














Môžeme byť radi, že Ikar zmenil svoje prvotné rozhodnutie a predsa len nám vydá 2. diel tejto úžasnej dystopickej série. Preto môžeme skákať až do neba, že sa rozhodli dokonca zanechať pôvodnú obálku. Keď sa totiž pozriem na ten český výmysel, doslova ma napne 8D Za našu slovenskú som teda naozaj veľmi rada, pretože ten sexoš na obálke sa bude krásne vynímať v knižnici 8) Nemecko ma tiež milo prekvapilo. Tie farby a ten názov sú prenádherné, je to také tajomné. S obsahom knihy to síce veľa asi nemá, ale pekne sa na to pozerá. Španielsko zvolilo tiež celkom dobrú alternatívu, až na tú ružovú. K takejto dystopickej knihe sa mi ružová absolútne nehodí.

1. miesto: Slovensko
2. miesto: Nemecko
3. miesto: Španielsko
4. miesto: Česko

Ktorá obálka víťazí u vás?


E_V_E

Komentáre

  1. Mě se tedy, výjimečně, nejvíc líbí česká, poté asi Slovenská, Německá a poslední Španělská :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem si predstaviť tú českú, mne sa veľmi hnusí, farby áno okej, ale ten divný ujo tam...

      Odstrániť
  2. Slovenská, Česká, Německá a Španělská v té červené jaksi vůbec :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na tej českej to vyzerá tak, že polovicu obálky zobrali zo série Loď mezi hvězdami :) Tá naša pekná, ale najviac sa mi asi páči nemecká :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to som si myslela aj ja, že to zobrali z Naprieč vesmírom!

      Odstrániť
  4. Nemci s tými obálkami prekvapujú. U mňa sú prvý. A čo to tu máme za Španielsky cukríček? Fíííha. :D
    Slovenská a Nemecká. Tak je to dobré.
    Tá česká ma skutočne dobre pobavila.
    Španielsko to troška prepísklo tie farby mi pripomenuli karneval. Tam sme mali také farebné papieriky - presne tá farba - hádzať po návštevníkoch - školské karnevali nech žijú. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som za nemeckú :) Tá španielska je veľmi ružová :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. za naši obálku se naprosto stydím :D proč? :D proč nemůžeme mít originální? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to teda tiež poriadne prekvapilo, ale stáva sa čo už 8)

      Odstrániť
  7. Ta Česká se mi vůbec, ale vůbec nelíbí... Taky nám mohli nechat, stejně jako vám, tu originální... Nám to tam ten cápek kazí (kdyby byl aspoň pěknej :D)... Uznávám, že dobře, spodek obálky je docela pěkný, ale není nad originál... Takhle mi to ani nebude ladit dohromady :( S pořadím souhlasím, akorát možná přece jen bych šoupla tu českou nad španělskou, ta červená se mi tam hodí ještě míň, než ten náš škaredý cápek....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa páči pozadie pri španielskej, ale tá farba, no fakt netuším, kde to vyhrabali 8D

      Odstrániť
  8. Nemecká obálka nemá naozaj nič spoločné s knihou, ale zase je pekná :) Slovenská je naozaj najkrajšia, ale páči sa mi aj tá španielska, hoci fakt tá ružová farba je príšerná :D A ten chalan na českej obálke mi absolútne nie je sympatický... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Podľa mňa by bola česká fajn, ak by zvolili iný ksichtík... ehm, iného modela. Tento pôsobí odstrašujúco a nie v dobrom slova zmysle. A ja, odstrašujúci sa dá byť aj tak správne v mojich očiach :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Souhlasím, slovenská je nejlepší! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára